Belki Paris'te o kadar uzun kalamamıştım ama yine de güzel günlerdi. Türkiye'ye Zeynep ve Zuhal'lere gittik. İlk başta ben onlara sarıldım. Zaten iki Furkan'ıda ben dışladım ama kabul edelim Zuhal'ın Furkan'ı iyi biri çünkü çok komik biri ama diğer Furkan'ın sadece saçını seviyorum . Nedeni kıvırcık olması Türkiye'ye gelmiştim ama en kötü günde gelmiştim çünkü benim eski sevgilimi gördüm. Karşımda ki evde yaşıyordu artık bana huzur yoktu çünkü onun yüzünden erkeklere güvenim bitmişti nedenide bana bu iki cümlesi olmuştu: Ben seni sevmiyorum aslada sevmedim. Sen benim sadece oyuncağımdın ve ben kendime yeni oyuncaklar buldum yanı sana ihtiyacım yok. Bu iki kelime hayatı bitirmişti .Ve şimdi o iki lelimeyı söyleyen kişi tam karşımdaki evde otruyordu.Nash'le güzel bir ilişkiye başlamıştık ve güzeldide ama şimdi benim hayatımı bitiren kişi yeni ilişkimide bitirecekti.Bu yüzden çok korkuyordum.Ben hiç bir şey demedim onu görünce hemen kapıyı kapatıp kendi odama gidip ağladım sadece ağladım .Nash'ler gelsede kapıyı açamadılar kilitlemiştım ama Zey ve Zuhal beni iyi tanıdıkları için durumu 2 Furka'na ve Nash'e anlatmışlar.Ben sonra odamdan çıktığımda Nash ve 2 Furkan yoktu sadece Zuhal ve Zey vardı sonra bağırışmalar ve sayısız yumruk sesi duyduk ben ilk duyduğumda direkmen kim diye bakmaya gittim ve bunun Nash olduğunu anlayınca ve dövduğu kişide Doruktu. Tam oraya gidicek Nash Doruğa bağırmaya başladı.
-NASH: SENİ BURDA ÖLDÜRMEDİM ÇÜNKÜ SENİN PSİKOLAJIK SORUNLAR YÜZÜNDEN ÖLMENİ İSTİYİRUM.VE Bİ DAHA LİSA'YA YAKLAŞMICAKSIN HATTA ONUN YÜZÜNÜ BİR DAHA ASLA GÖRMİCEKSİN.Ve sonra bir tekme daha atıp eve doğru yöneldi. Ve benim kapıda olduğumu gördü. Hemen bana yöneldi ve bana sarıldı.Sımsıkı sarılıyordu asla birakmayacak gibi ve tek dediği bu oldu:
-NASH:SENİ BENDEN KİMSE ALAMAZ BEBEĞİM KİMSE!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMERİKA
FanfictionLisa'nın ailesi ani bir kararla Amerika'ya taşınır bu ani karar Lisa'nın neredeyse tüm hayatını değişirtirir çünkü artık 2.kere hayatının aşkını bulur ama sorun 1.aşkının buna izin vermemesidir.Lisa bu yolda neler yapıcak ve hangi sorunlarla karıla...