5sos

78 6 0
                                    

Sabah kalktım gibi nash ve cameron'ı uyandırdırmaya çalıştım ama olmadı bende bana uçakta yaptıkları gibi bende onların yüzlerine tokat attım. Ovv diye ilk cameron sonra nash uyandı. Ve bana ne olduğunu sordu.Bende cevap verdim.Bende heycanla 5sos konserine gidiceğimizi söyledim ve önce alışveriş için mağazaya gidicez dedim.Ve sonra nashı birisi aradı.Bu kişi kim diye düşünürken o  konusmaya başladı.Ve dediki tamam michael geliyoruz ama şu an yataktan kalkmaya çalışıyorum ayrıca lisa beni sürükleyecek gibi bakıyor o yüzden altıma sıçtım sayılır anla artık halimi bu arada neredesiniz diye sordu michael denen kişi galiba alışveriş merkezindeyiz ve 3nüzü bekliyoruz acele dein uyuşuklar dedi ve nash buna böyle karşılık verdi.Asıl uyuşuk sensin be adam zaten biz birazdan orya gitcektik o yüzden kapat dedi ben bu konuştuklarına gülerken telefondaki michael denen çocuk hey sen neye gülüyorsun ayrıca senin adın ne diye sordu bende şöyle cevap verdim . benim adım lisa ve ben sizin konuşmanıza gülüyorum ayrıca sen kimsin haa sen şu nashı korkutan kız değil misin evet oyum ama sen kimsimn diye merakla sordumda bana sadece 5sos un fanı mısın bende evette neden diye sordumda böyle dedi gelince öğrenirsin o yüzden sen hiç merak etme dedi ben buna karşı nashe şaşkınlıkla baktım oda telefonu kapatıp michael doğru söyledi dedi . bende nasıl olsa sonra öğrenicem için pek kafaya takmadım. ben üstümü giyinmeye gittim ve tam üstümü giyinirken bu arada sizde giyinin michael denen çocuk kim merak ediyorum o yüzden hemen alışveriş merkezine gidiyoruz ve siz 2 aptal beni onla tanıştıracaksınız dedim onlarda bağararak tamam dedi. Ama bence cameron çığlık atıyor gibi geldi ama kafama takmadım ve giyinmeye devam ettim.Ben çıktığımda nash ve cameron hazırlanmıştı bile. Bizde hiç geçe kalmadan alışveriş merkezine gittik ve gittiğimde karşımda miachael cliford ve luke hemmigs ashton ırwın ve calum hoodu görünce birden nashin kucana düştüm .çünkü bayılmıştım.



NOT: HİKAYEMİ BEYENİYORSANIZ BANA YORUM ATAR MISINIZ YADA VOTE LÜTFEN BEYENİP BEYENMEDİNİZİ MERAK EDİYORUM ŞİMDİDEN THANKS


AMERİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin