UÇAKTAN ÖLÜ BİR KIZ

32 3 4
                                    

Arkadaşlar biliyorum uzun zamandır bölüm yazmıyorum.Ve bu bölüm gerçekten güzel olmasını istedim ama ne yazık kı 2 kere silindiği için sinirlendim ve nerdeyse 2-3 hafta girmedim kitaba sonra okuyucuları gördüm ve bunun için çok mutlu oldum.Ve bunun için güzel bir bölüm yazmaya karar verdim.Ve ayrıca bu bölüm güzel olmazsa yoruma yazın ve diğerki bölüm en en en güzeli bölüm olucak.Ve tekrar teşekkür ederim herkese.Ve ne olur böyle devam edin.Umarım bu bölümü bğenirsiniz Umrarım ve ne olur düşüncenizi yoruma yazın ve beğenmeyi unutmayın ayrıca yeni bir kitaba başladım adı GICIK AŞKIM ve ne yazık kı pek okuyucum yok ve sizin okumanızı bekliyorum.Nolur ama ne olur okuyum.Bir dahakı bölüme kadar öpüldünüz.

Uçak kalkmasını bekliyorduk ve hala Murata ya da bizim magcon boys'a bir şey olmamıştı.Murat bir vine yıldızıydı ve açıkçası çok yakışıklıydı.Bazen kuzim olduğunu unutup yavşıyasım geliyor.Ve bunu çoğu zaman yapıyorum.Ve sonra iki saat yere yatıp gülüyoruz.Bizim çocuklarsa burda biraz azda olsa bir hayran kitlesi vardı.Zaten normalde Türkler onları vinedan değil wattpadden tanıyolardı.Belime dokunan iki elle irkildim.Koray bana sarılıyordu.

"Host napıyosun oğlum!"

"Sarılamazmıyım."

"Tabikide sarılırsın."

"İşte seni bu yüzden seviyom ya."

"O kadar da değil ama."

"Ne var kiiii..."

"Fark ettiysen uzaktan sevgili gibi duruyozz yani biraz dikkat bilader."

"Ya Tamam Yaaa."

"Herneyse daha uçağın kalkmasına ne kadar var?"

"Valla bi yarım saat falan varda ama dahada fazla olabilir."

"Off ya hem geç kaldık diye götümüzü yırtıyoz hem de burda yarım saat bekliyoz böyle hayat mı olur abicim ya."

"Lisa senden bir şey istesem yapar mısın?"

"Ne isteyecen peki."

"Ya şey benim hoşlandığım bir kız var ve 2 hafta sonra onun doğum günü ve ona hediye almak kısacası süpriz yapmak istiyorum."

"İlk önce o kız kim ikinci olarak oğlum sen bizimle gelmeyecen mi?"

"İlk sorunu cevabı adı Şeyda ve facesini şimdi göstererim ikinci sorunun cevabı ise sizinle gelecek ama ona kargoyla yollayacam hem kimliğimi gizlenmiş olurum nasıl."

Facesini gösterdi ve büyük şok üzerine bir şok daha yaşadım.

"Bu kızla çıkmıyorsun!"

"Neden?"

"Dediğimi yap Koray ben bu kız hakkında bir bok biliyorum ki hayır diyorum!"

Daha sonra.....
Koray'ın anlatımından:

Lisa uyumuştu bende Şeyda'nın sosyal medya hesaplarında gezinirken bir şey fark etmiştim.Yarın onun doğum günü ve ona bir süpriz yapmam lazım evet evet ona kesinlikle bir süpriz yapacam.İnternete girdim.Kızlara uygun güzel bir hediye sitesi girdim.Burda gerçekten güzel hediyeler vardı.Galiba Şeyda'nın en sevdiği renk pembe zaten klasik kız rengi.Sitede pembe renkli eşyalara girince güzel şey çıktı ve buldum.Şeyda'ya pembe bi çanta aldım.Ve adrese şöyle yazdım*********zaten onun adresini ezbere biliyorum.O yüzden çok kolay oldu.Bunu yolladım ve asıl şimdi büyük olay vardı.Lisa'ya hiç vazgeçemeyeceği bir hediye alıp söz verdikten sonrada Şeyda'nın Amerika'ya çağırmak.Onada Masmavi bir orjinal kaykay alıp bilgisayarı kapattım daha muhtemelen inmemiş çok vardı.Bende uyudum.

Dahada sonra.....

Birisi beni tokatlıyordu.Sonra geldiğimiz anladım.Ve yavaştan gözlerimi açtım zaten açmasaydım daha çok hatta daha sert vuruşları ve en sonunda yanaklarım kanardı büyük ihtimalle.

"Lan ne bokuma vuruyonuz!"

"Bokumuz geldi ondan vuruyoz sana.Ya ne bokuma vurucaz geldik lan kalk işte."

"Ya bırakın oğlum beni!"

"Ya bide oğlum diyo dangalak kalk lan!"

"Hadi Lisa sende kalk geldik kuzi."

"Tamam kuzi kalktım.Lan bu gerizekalı niye hala kalkmadı.Kalk lan!"

"Offf.Tamam sende benimle uğraşma yaaaa!"

Hepimiz kaldıktan sonra indik.Daha yeni adımını atmıştım.Ve o hayranlar oha.Neredeyse hepsi Nash diye bağırıyordu.Bir anda hepsi sinirle baba bakmaya başladılar sıçtıgimin resmi....

AMERİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin