DORUK AND NASH

44 5 0
                                    

Camı kapatmıştım ama hala korkuyordum.Doruk çünkü canın önündeydi ama hiç bir şey yapmadığı halde korkuyordum.Sonra camıma küçük taşlar vurmaya başlamıştı.Bunun kim olduğunu kestirebiliyordum.Ama sonra kesilmişti her halde yorulmuş ya da bıkmıştı.Onun ardından bağırışmalar duymaya başladım.bakmak istiyordum ama ne olduğunu merak ediyordum.Merakıma yenik düşüp istemiye istemeye olsada baktım çünkü bağrışmalar bizim evemize yakın geliyordu.Sonra bunu Nash olduğunu ve  birden ağlamaya başladım.

(Nash'den)

Lisa beni aradığında ağlıyor ve korkuyordu bende hemen telefonu kapattım ve üstüme bir T'short giydim ve aşaya solana indim.Benim arabam tamirde olduğundan dolayı Cam'ın arabasını almak zorunda kaldım.Cam'den anahtarları almaya gitğimde daha bana neden olduğunu soramadan ben anahtarları alıp arabaya koştum ve çalıştırdım.Baya bi hızlıydım çünkü Lisa'ya bir şey olucağından korkuyordum.
Oraya geldiğimde ğördüğüm manzarayla şoka girdim.Bwn doruğa onun yüzünü görmiceksin desemde o inadına gelip benim Lisa'mı üzüyor benide tam tersi sinirlendiriyordu ama hep bi yolunu buluyordu Lisa'yı üzmenin buda artık beni sinir etmiş ve dayanamadım ve o piçe koşup boğazına yapıştım

(Lisa'dan)

Hala korktuğumdan dolayı evdeki tek ve farklı olan süper düper arkadaşım Mike'ı çağardım evet bu halde olsam bile dalga geçe biliyordum.Ben böule kendi kendime konuşurken arkamda iki kol hissetim bana sarılıyorlardı.Arkamı dömemle bu kişini süper düper kankam Mike olduğunu anladım.Ağladığımı anlamış olmalıki bana sarılıyordu o tam bir şey diyecekken telefonum çaldı.Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım ve soğuk konuşmaya başladım çünkü Mike'ın sözünü kesmişti aman neyse işte konuşmaya başladık.
-Lisa:Selam
Shawn bakmadığımı fark etmiş olmalı ki bana şöyle dedi.
-Shawn:Naber bebek turneden döndüm.
-Lisa:Üzgünüm dostum.Kim olduğuna bakmadan açtım.Şey açıkçası bir işin yoksa buraya gelebilir misin?
-Shawn:Tabi zaten bende sizin eve gelcektım ama şimdi merak ettim ne oldu küçük hanım?
-Lisa:Bana küçük hanım deme bu Mike'cıma özel ! Çünkü neyse gelince anlatırım ve hemen gel nolur.
-Shawn:Peki bay. Sana bi süprizim var zaten.
Shawn telefonu kapattığı gibi Mike sözüne geri döndü ama bu sefer onun sözünü mutluluk bombası olan Zuhal kesti.
-Michael:TANRIM!
-Zuhal:Çocuklar şu anda bu evdeki en şanslı kıza bakıyorsanız.
-Michael:Nedenmiş o!
-Zuhal:Çünkü bu ablanız-
(Michael ve Lisa): Ama sen bizim ablamız değilsin geri zekalı!
-Lisa:Tamam acıdım anlatmaya devam et.
-Zuhal:Off sizinle moralımı bozamam söylüyorum-
-Lisa:Söyle be manyak!
-Zuhal:Evleniyorum
-(Lisa ve Michael):NE.. KİMİNLE??
-Zuhal: Fikir yürütün
-Michael:Luke
-Zuhal: Hayır
-Lisa:Furkan
-Zuhal:Doğru seçim.Çak bakalım.
-Lisa:Hey biz burda oturuyoruz ama orda Nash ve Doruk bir birlerini öldüyolar.
-Michael: Doğru lan hemen aşağı inelim.
-Zuhal:Aynen ilk kez doğru bir şey söyledin Michael.
-Michael:Teşekürler dur bı dakkas ilk kez mi?
-Zuhal:Tamam 2
-Michael:Çık!
-Zuhal:3
-Lisa: Orda sevgilim ve eski sevgilim birbirlerini öldüyolar sizin yaptığınız şeye bakın!Ben aşağa niyorum.İsteyen gelsin!
(Michael ve Zuhal):Haklı!

Biz bunları konuşurken gene bağrışma sesleri gelmeye başladı ve bizde bunun üstüne bahçeye indik gene benim güçlü gorilim kazanmıştı.Ayırmamıza bile gerek kalmamış ama onun kanları yerden temizlememiz gerekiyordu şimdi acımasız dünya Zuhal ablam evleneceğini Nash'de söylemişti.Nash'te bunun üstüne tebrik etti.Shawn gelmişti daha içeri girdiği gibi Zuhal onun üstüne atlayıp söylemişti biz gülme krizine girmişrik o ise  küfür sayıyordu.Michale bir fikir ortaya atıp:

-Michale:Bunu kutlayalım eee nasıl olsa evleniyo biraz kıskandım ama neyse ne dersiniz?
-(hepimiz):OLUR!!diye bağırdık daha doğrusu anırdık.
-Lisa:Sen kıskancana git kendine sevgili bul.
-Michael:Geri zekalı galiba senin beynin dönmüyo bi sorun var biz Zey'le sevgiliyiz.
-Nash: hey benim sevgilime geri zekalı deme salak.
-Michael:Peki bayım
-Nash:Hee işte öyle adam ol.
Gecemiz böyle geçmişti zaten çocuklarda bizde kalmıştı çünkü sabah erken kalkıp diğerkilernıde toplayıp düğün alışverişne gitcektik zaten onlara akşam bizde kalmalarını söylemiştık ama Cam ve diğerleri sabah kalkarız boşver diyip gelmediler.Uyuma eşlerimiz:Zuhal ablam evlenceği için ilk günden Furkanla kavga etmek istemez o yüzden Zey ve O ,Nash'le ben ,Michale'lada Shawn yattı ne kadar huzursuz olsada araların en şanslı bendim.O yüzden Nash ve ben onlara zafer gülücügü atıyorduk uyumaya çalışırken bile gülüyordum çünkü Nash beni şakalarıyla güldüyordu ne kadar sabah erken kalkcaz Nash o yüzden uyu desemde beni dinlemiyodu en sonunda onun yüzene bir tane geçirdim ve bana acıyla baktı.Biraz küfür etti ve yattı.

AMERİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin