1 : Beklenmeyen Ziyaretçiler

643 17 52
                                    

Temmuz ayında hava bu gün için çok griydi. Henüz yağmur yağmamasına rağmen , İskoçya 'nın küçük liman kasabası Oban 'ın üzerinde bulutlar toplanıyordu.

Bu turistik yerin alışveriş caddelerinde hem sakinler hem de tatilciler faaliyetlerine devam etti , hayat her yerde dolup taştı.

Birkaç mil ötede , şehrin koşuşturmacasından uzakta bir evde , bir adam geniş bahçesindeki bitkileriyle ilgileniyordu.

Meraklı gözlerden korunan ve çeşitli tarlalarını elle ayıklamayı bitirdikten sonra , Pazar botanikçisi başını kaldırdı ve ilk su damlasının kemerli burnunun ucuna düştüğünü hissetti.

Sonra içini çekerek pantolonunun arka cebinden bir abanoz ağacı parçası çıkarmaya karar verdi.

Bileğinin esnek bir hareketiyle , en ufak bir söz söylemeden , asasının ucundan küçük kıvılcımlar belirdi ve büyük bir muşamba , tarlalarının üzerinde sihirli bir şekilde konumlanmak üzere uçtu , böylece onları yağmurdan ve rüzgardan korumaya hazır görünüyordu.

Fırtına başladığında her şeyin bir arada olacağından emin olduktan sonra , Severus Snape meskenine döndü.

Büyük Büyücülük Savaşı sona ereli 5 yıl olmuştu. Işık , karanlığa karşı verdiği son savaşı kazanmıştı ve her iki tarafta da pek çok kayba neden olmuştu.

Eski Hogwarts profesörü ve iksir ustası, acı çekmeden olmasa da hayatta kalanlardan biriydi.

Kara büyücülere karşı bu şanlı zafer için yıllarca casusluk ve çeşitli fedakarlıklardan sonra Severus kendini ölümün eşiğinde bulmuştu.

Çifte ajanın yanına kâr kalmasına izin veren şey , büyücü dünyasının büyük kahramanları olan eski öğrencilerinden üçünün hızlı müdahalesi oldu.

Ancak , savaşın başladığı canavara aşina olan Nagini 'nin kanlı saldırısı göz önüne alındığında, bu kazanılmadı.

Lord Voldemort , gururu ve ihtişam fikirleriyle , gözündeki "düşük varlıkları" , yani o ailelerden gelen sihirli güçleri olmayan muggle 'ları ve büyücüleri yok etmek için dünyaya hükmetmek istemişti.

Ancak bu dejenere, zorlu rakiplerle karşı karşıya kaldı. Harry Potter, Ronald Weasley ve Hermione Granger genç yaşlarına rağmen cesur, kurnaz ve sert olduklarını kanıtlamışlardı.

Canavar ve onun yardımcıları, yani ölüm yiyiciler, yalnızca altın üçlü sayesinde kaybetmekle kalmadı, bu üç kahraman da isyanın baş kahramanları oldu.

Beş yıl sonra bugün bile Severus, cehennem üçlüsünü düşünerek asit geri akışına sahipti.

Evet, ünlüydüler.

Evet, harika şeyler yapmışlardı.

Evet, herkesle iyi ve hoştular.

Evet, onu korkunç bir ölümden kurtarmışlardı...

Ama asıl sorun tam da burada yatıyordu ; Bundan kurtulmayı hiç düşünmemişti ve bugün burada, hayatında ne yapacağını bilmeden.

17. yaş gününde Ölüm Yiyenlere katılma hatasını yaptıktan sonra, 21. yaş gününde değişiklik yapmak için Zümrüdüanka Yoldaşlığı'na katılmaya karar vermişti.

Ah tabii ki bu kararı bir başka ölümcül hata daha yaptıktan sonra vermişti... Bu, en iyi ve tek gerçek arkadaşı, seçilenin annesi Lily Potter'ın ölümüyle sonuçlandı. .

Bundan kaçınmak, hatasını telafi etmek için her şeyi denemişti ama Harry'nin ebeveynlerinin ölümünü önlemek için çok geç gelmişti.

Böylece Severus Snape'in talihsizliklerinden sorumlu kehanetin öngördüğü gibi, savaşı kazanana kadar çocuğu korumaya karar vermişti.

KELEBEK ETKİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin