Guys 🔞..EP 24

144 9 3
                                    

ටේහ්‍යුන්ග් : ...🥺..මැණික❤️ ...ම..මම..කොච්චර ..ඔ.ඔයාට කෑගැහුවත් ආදරෙයි..පණ ..එදා..ඔයා .මාව දාලා යනකොට හරියට මාව..කෑලි කපලා මරනවා . වගේ මට සමාවෙන්න රත්තරන් ....අනේ මන් ..ඔයාට ..මේ..ලොකේ..හැමෝටම වඩා..මට දැනුනේ...ඔයාව....I ..love you ..❤️so much....

මට..මේ ටික ඔයා නැගිටලා ඉන්න..කොට කියා ගන්න පුළුවන් නම් ..🥺..කමක්..නැ..මං මහ පව්කාරයෙක් .ටේහ්‍යුන්ග්
කියන්නේ..මහ පව්කාරයෙක්.......ම..මං වගේ කෙනෙක් ට ඔයාව ගැලපෙන්නේ නෑ ..ඒක තමයි ඇත්ත..🥺..මට එක..ම..එක..පාරක් ඔයාව මගේ කරගන්න පුළුවන් නම්... ඒ මේ ආත්මේ නෙවෙයි නේද රත්තරන් ..හ්හ්..මං..මහ ..පව්කාරයෙක්.....

.

.

.

.

.

.

.

එහෙනම් මාව අද රෑම ඔයා..මාව ඔයාගේ ....කරගන්න ටේ..🥺❤️..මාව ඔයාගේ කර ගන්නවා..නේද ?

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

an pov

ටුටූ එහෙම කියනවත් එක්කම ... ටේහ්‍යුන්ග් ගැස්සුනා මොකද  ටේහ්‍යුන්ග් කීයටවත් හිතුවේ නෑ ටුටූ ට මේ දේවල් ඇහෙන්න ඇති කියලා .

ටුටූ : කියන්නකෝ..පණ.... මාව .ඔයාගේ කර ගන්නවා..නෙ

ටුටූ ට එච්චරයි කියන්න..පුළුවන් වුනේ ඒ වෙනකොටත් ටේහ්‍යුන්ග් ..ටුටූ ගේ තොල් එයාගේ කරන් ඉවරයි.. 😌

ටුටූ.. කෙදිරි ගාන්න ගත්තේ  කිස් එක නිසා කෙල්ලට හුස්ම ගන්න ආමාරු වුණ නිසා .

.

.ඒත් එක්කම ටුටූ ටේහ්‍යුන්ග් වත් ඇදගෙනම වැටුනේ  ඇදට ... ඒත් එක්ක්ම ටුටූගේ බෙල්ලෙ ඉදන්ම ..වෙට් කිස් තියනගමන් හයිකීස් තියන්න අමතක කලේ නෑ..

ටුටු: අහ්හ් .ටේ ම්ම්හ්හ් කිචි.. අනෙහ් .. ටේ 

ටේහ්‍යුන්ග් : ඔයාමනේ දැන් කිව්වේ මන් නම් වත්තන්නේ නෑ.. 

ටුටූ .; අනෙහ් ..ම්ම්හ්හ් යහ් ..

ඒත් එක්කම . ... ටේහ්‍යුන්ග් ගේ ෂර්ට් එක ගලවලා ටේහ්‍යුන්ග් කාමරයේ මුල්ලකට විසි කලේ .. ඉවසීමකින් තොරව .. ;

ෂර්ට් එක ගලවලා විසි කරපු ටේහ්‍යුන්ග් ... ටුටූගේ ....ඇස් දිහා බැලුවේ  .... එතනින් එහාට යන්න අවසර ඉල්ලන්න වගේ..

*•.¸♡විරසක වු දෙහද 💔🔞⚠️ ♡¸.•*Where stories live. Discover now