angel අපි ශවර් s*x කරමු .
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
( මන් මේක ලියන්නේ නෑ... මන් මනුස්සයෙක් 😬 අනික මුඩ් එකක් නෑ ළමයි - ඕතර් දිලේෂා )
........-
🅐🅝 🅟🅞🅥
ජිමින් වගේම කවී උදෙන්ම පිටත් වුනේ ජිමින් ළගෙ හියුන්ග් ගේ ගෙදරට පිටත් වුණා . ynට පිස්සු වගේ හැදුනේ ජිමින් ගේ හියුන් ගේ ගේත් ජිමින් ගේ ගෙදරට දෙවෙනි නොවන නිසා .
jimin - යාහ් . ... yn අදත් කට ඇරගෙන බලන් ඉන්නේ නැතුව යමු ගෙදරට 🥴
yn - හා ඉතින් .... 🥺
කට්ටියත් එක්කම ඇතුළට ගියා ගියාට පස්සේ ජිමින් ගේ හියුන්ග් පාර්ක් යොන් දෝ ඇවිත් කට්ටියව පිළි ගත්තා . ඒත් yn ට යොන් දෝ ව එච්චර ඇල්ලුවේ නැ.
.
.
.two weeks letter
සතියක් දෙකක් විතර සාමාන්ය විදිහට ගෙවිල ගියා . yn දවසක් උදේම නැගිටිල තේ එකක් බොන්න කියලා හිතාගෙන කිචන් එකට ගියා කිචන් එකට යන ගමන් ජිමින් ගේ නම අහුණ නිසා කෙල්ල නැවතුනා . කෙල්ලට ඇහුනේ ජිමින්ගේ හියුන්ග් ජිමින් ගැන මොනා හරි කියනවා .
යොන් දෝ - මට නම් ඕකට ඇති ආදරය ක් නෑ . ඔකාගෙ ඔක්කොම ශෙයාස් ගත්තට පස්සේ මන් ජිමින් ව මරණවා එතකොට ඉවරයි .
yn මයින්ඩ්
මො....මොකක් ජිමින්ව මරනවා . ඇයි .ඒ....
එතකොටම වගේ ජිමින් දැක්කේ හොර පූසෙක් වගේ හොරගල් අහුලන yn ව 🤣
ජිමින් - යාහ්හ්හ් yn angle මොක..........
ම්ම්ම්ම් ම්ම්ම්ම්ඨ්ස්ග්ස්ෆ්ස්ජාජ්ක්ජ්.....yn - යාහ් මොනව කියවනවද ? කට වහගන්න .
මේ දෙන්නත් එක්ක මේ කතාව අහන් හිටියා . ජිමින් ට පුදුමයි ,, මොකද ජිමින් කාටත් වඩා ආදරේ ගෞරව කළේ තමන් ගේ අයියට නිසා තවත් ඉවසන්න බැරි තැන ජිමින් කෑගහගෙන ගියා .
ජිමින් - 😡😡 තෝ මොකක්ද හු## ,කියන්නේ . තෝ කොහොමද ... මාව මරන්නෙ .
යොන් දෝ - ඕඕඕඔ මයි ගෝට් මගෙ පුංචි මල්ලිට කේන්ති ගිහින් නේද....
.
.
.
.
.
.
.
. කියන ගමන් යොන් දෝ තමන්ගේ ඉනේ යට කරලා තිබුණු ගන් එක අරගෙන ජිමින් ට ශූට් කලා 💥💥 .
.
.
.
.ජිමින් ට ගන් එකෙන් ශූට් කරනවා yn දැක්ක ගමන් දෙපාරක් හිතන්නේ නැතුව ඉස්සරහට පැන්න නිසා ජිමින්ට හිතා ගන්නවත් බැරි වුණා . යොන් දෝ එක්ක ලොකු ෆයිට් එකක් දීපූ ජිමින් මෙන්ශන් එකෙන් කොහොම හරි එළියට ඇවිත් කෙල්ලව කැබ් එකක දාගෙන හොස්පිටල් එකට යන්න පටන් ගත්තා . මේ වෙනකොටත් yn ගේ ඇගෙන් නොනවත්වාම ලෙ ගිහින් හුගක් .
ජිමින් - මට කියන්න ඇයි ඔයා ඉස්සරහට පැන්නේ .
yn - ම....මං ම්...මැරුනට මො...කද මාස්ටර් ......මන් වගේ අයට නෙවෙයි මේ ලොකේ තියෙන්නේ .
ජිමින් - පිස්සු කියවන්න එපා කතා නොකර ඉන්න දැන් හොස්පිටල් එකට ළගයි .
..
.
. කොහොම හරි විනාඩි පහළවක් විතර යනකොට හොස්පිටල් එකට ආවා . ජිමින් නම් හිටියේ පිස්සුවෙන් වගේ මොකද මේ සෙල්ලක් කාර කොල්ලට ඉස්සර ජිවිතේ ගැන කිසිම වගකීමක් තිබුනේ නෑ . ඒත් එකපාරට ජිවීත ගොඩක වගකීම් ආවොත් මොනා කර ගනීද ? ?🥴
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
අනී දැන මට වැඩ වැඩී රත්තරං ලා මන් පුළුවන් උපරිමෙන් දෙන්නම් අප්ඩේට් 😁🥺🥺
YOU ARE READING
*•.¸♡විරසක වු දෙහද 💔🔞⚠️ ♡¸.•*
De Todoඅනන්තයටත් එහා ගිය ආදරය 💕🦋 ආදරේ කියන්නේ ගින්දරක් මැද.... සීතල හිම ගලක් වගේ ...හිත හයිය කරගන්න එක.... ආදරේ...කියන්නේ කදුළු මැද්දෙන් ලස්සනට හිනා වෙන එක 🥺❤️ ✤⃝ꦿ⃝✥᭄ꦿදුහුල් සළුවක් වී වළා ගැබ❤️⃟✦⃝̮̮̮̯̯̯ 💎⃝♡꧂ᘝᘞඅදුරු සද මුවා කරවා ❤ 💎⃝♡꧂ᘝᘞසිත් අහස මේඝ...