Ludzie! To jest prawdopodobnie ostatni rozdział! Nie wiem co pisać dlatego moja przyjaciółka mi wymyśliła i kazała napisać skrótem 👍
-----------------------------------------
Rosja i Ameryka pojechali do stolicy. Po nagrywaniu filmu się przeprowadzili do stolicy.
Pewnego dnia Rosja przyszedł z pracy do domu(tak Rosja znalazł pracę). Usłyszał jak USA płaczę. Szybko Rosja pobiegł do jednego z pokoji gdzie przebywał USA.
R-co ty robisz?!
A-chce umrzeć!
R- z-znowu masz depresję...
A-możliwe!
R-czk! Czy ty się powieszasz?!
A-tak!
*USA się powiesił*
R-USA... Dlaczego?....Rosja znalazł list pod łóżkiem.
Jak to czytasz mój rusku to wiedz że zostałem zgwalcony przez mojego kochanka... Tak... Zdradziłem cię... Pamiętasz jak mnie upiles w barze a później se poszedłeś gdzies też napity? To właśnie z kimś poszedłem do kilbla, no i wiesz noo. Byłem z im przez 2 tygodnie. Później mnie zgwałcił i się zabił.
Czytasz to pewnie kiedy już nie żyje :)
Pamiętaj, kocham cię!
Dziękuję za to co mi dałeś w życiu, miłość, szczęście, radość, śmiech, łzy, gniew itp. Mam na dzieje że sobie kogoś znajdziesz lepszego ode mnie i będziesz z nim/nią. Pamiętam dokładnie jak się poznaliśmy. Jeszcze nie wiedzieliśmy w tedy że będzie razem,i wyleczysz mnie z depresji.Kiedy to pisze to płaczę i się ciałem 5 min. temu. :D
Pozdrawiam, twój chłopak Ameryka, który już nie żyje
Rosja się rozpłakał. Napisał sms-sy do wszystkich znajomych i oczywiście rodzeństwie że to już koniec ich znajomości czyli że idzie się zabić. Rosja skoczył z okna. Umarł....
W niebie zobaczył jakąś osobę. Był to zapłakany Ameryka.
R-ameryka??
A-czemu to zrobiłeś?
R-nie chciałem tego przeżywać...
A-ale... Wybaczasz mi?
R-za co?
A-za zdradę?
R-to była moja wina... To ja cie upiłem...
A- ale to ja byłem z nim...
R-dobra Ameryka, ja chce być z tobą! Wiecznie żyć!
A-dobra debilu, ja też!Rosja i Ameryka byli faktycznie ze sobą już wiecznie bo byli w niebie.
I sobie wyobrazić że się znali od podstawówki... Tyle razem lat spędzonych razem. Mówili że będą razem aż do śmierci a się okazało że nawet po śmierci są razem.I żyli długo i szczęśliwie,koniec....
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przyznać się komu chciało się płakać! Dobra wiem, tylko mi się chce płakać ;>
Moja przyjaciółka po prostu powiedziała że ma być zdrada, śmierć, samobójstwo itp.
I ja tak napisałam. Myślę że dobrze i ładnie napisałam tą książkę. Pozdrawiam czytelników którzy przeczytali i dotarli do końca!Zapraszam na moje inne książki itp!
CZYTASZ
Od Depresji Do Miłości
Teen FictionJest w zakończona! !Uwaga! -czytasz to na własną odpowiedzialność -pisze to debil -jest to może 16+ ale chyba nie 18+ale no -są przekleństwa -jest to oczywiście na podstawie AmeRus -mogą być też inne shipy -jest lbgt -depresja -Anorekcja -Niedowaga...