11. Wygadanie+Szpital

132 11 19
                                    

Per. Rosji
Kiedy byłem w domu to ojciec mnie przywitał. Też się przywitałem bo trochę kultury. Tata się spytał czy było fajnie. Odpowiedziałem że było zajebiscie no ale noo. Ukraś odrazu przypełzał i się spytał czy do czegoś doszło (chyba kazdy wie do czego😏). Kurwa się tak zawstydzilem że kurwa ojciec myślał że serio do czegoś doszło... No ale wszystko wytłumaczyłem,ze nic nie doszło i wgl powiedziałem jak te 4 dni minęły. Była godzina 1 w nocy kiedy poszedłem spać. Zapomniałem że mam jutro szkole...heh.
Per.Ameryki

Nie wiem kiedy poszedłem spać no ale chuj. Obudzilem się o 5:10 kurwa ale równo. Ubrałem sie a dokładnie :
-spodnie jako dres
-bluza z napisem,, Życie jest do dupy"
-skarpetki prawie do kolan (białe)
-buty wysokie
-no i ta chujowa branzoletka

Zabrałem plecak i poszedłem. Oczywiście zapomniałem zabrać leków... To już tydzień nie brania... Heh. Zelandia tyko był w domu. Pytał się czy zjadłem śniadanie itp. Ja nic nie odpowiedziałem bo mam go w dupie... Wyszedłem i powiedzialem tylko że idę do szkoły bo jeszcze zadzwoni do starego i powie ze gdzieś poszedłem a nie powiedziałem już gdzie. Już tak było heh. Zapomniałem dziś iść do psychologa ;( no życie... Poszedłem do tej jebanej szkoły. Była o dziwo 7:46 jakim kurwa cudem tego nie wie nawet menel. 🤣✨👌Byłem w szkole i każdy się na mnie patrzył... Na moją rękę,na moją branzoletke...
Weszlem do klasy i...
Per. Rosji
Obudziłem się o 6:33.
Wstałem i sobie zrobiłem ✨naleśniki ✨
Białoruś wstała. dałem jej trochę naleśników bo why not? to moja siostra. ubraliśmy się i poszliśmy do szkoły. ona chodzi gdzieś in dziej więc musieliśmy się rozdzielić. Myślałem ciągle kiedy powiedzieć Ame że go lubię... może on myśli że go nie lubię?! Kiedy powie że nie chce być ze mną... eeh to będzie to będzie i trudno(✨👌)
Byłem w szkole gdzieś o 7:50 xd. Weszlem do klasy i nie było nauczyciela. w sumie to była lekcja wychowawcza a nasza wychowawczynia się nas boi trochę bo nawet kiedyś próbowaliśmy podpalić szkole. TAK PODPALIĆ. No ale kiedy Weszlem do klasy to aż prawie pół klasy ryczało jak bachor. no dobra tylko Polska, Włochy i Hiszpania płakali jak bachory. no ale się spytałem pierwszego lepszego o co chodzi. spytałem się Węgier bo był najbliżej w kółku. No ale Ameryka był w środku... nie wiem coś ie stało... no ale się spytałem Węgier... A on...szybko zabrał rękę Ameryki i... on ma czarną branzoletke?...

(ja narysowałam te zdj 😏👌✨)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(ja narysowałam te zdj 😏👌✨)

R-Ameryka... T-ty masz depre...
A-... T-tak...
R-dlatego się tak zachowujesz...
W-Rosja! Tylko się nim opiekuj! 😭
R-Włochy? Ale czemu mam się nim opiekować?!
Cała klasa-bo znim siedzisz!
R-A no fakt!
A-ale... Ale...
J-ciii, cii
A-japonio... Ja...
J-masz naszą pomoc
A-,, naszą''?
J-od całej klasy...
A-ale...
J-będziesz zawsze mógł pogadać. Zawsze ci pomożemy... Ale... Powiedz jakim sposobem dostałeś depresji? Może pomożemy
A-musielibyście zmienić moich rodziców...
W-co?
A-tak kurwa!
W-Mam na imię Włochy! Ja zawsze pomogę!
A-zamknij się! ... Chcę iść już...

Ameryka usiadł w ławce. Rosja jeszcze pogadał o Ame z klasą ale lekcja musiała nadejść.
*driiii, tak wiem jestem idealnym dzwonkiem*
Rosja usiadł w ławce z Ame bo siedzi z nim. Ale Rosja zauważa kartkę który pisze Ame. USA ma najładniejsze pismo w całej klasie to Rusek odrazu przeczytał tytuł

R-list samobójczy?!

Rusek wykrzyczał na całą sale. Wszyscy podbiegli do ich ławki. Kto siedial przed nimi to się po prostu odwrócili. Nauczyciel był w kiblu bo tak. Ame się rozpłakał... I... I wszystko powiedział...

A-tak! Mam depresję! Mam też anorekcje! Czuje ze jestem za chudy! I mam jeszcze jebaną przemoc domową! Kiedyś się ciołem i przestałem ale znów codziennie to robie! Rodzice się mną nie interesują! Proszę zabijcie mnie! Depresję mam też od tego że wyjechaliśmy z miasta i zamieszkaliśmy na jakimś zadupiu! Nadal chce mieszkać w stolicy! Byc z najlepszymi przyjaciółmi. Być z swoim BFF...

R-ale ja jestem twoim najlepszym przyjacielem...
A-nie! Nie kurwa!!!
...
A-Litwa co ty odpierdalasz!?
L-patczcie! Ame zabrał narkotyki!
P-o Boże...
R-ame?
*z USA ten narkotyk przestaje działać*
A-c-co?...
R-ty...
A-o matko! Teraz naprawdę możecie mnie zabić!

Ameryka wybiegł z sali wpadając na nauczyciela. USA powiedział że idzie do toalety. To była prawda. Ame się rozpłakał ale jest aktorem to umie zrobić tak że może odrazu przestać ale to dużo nerwów pęka jak płaczesz i w sekundę przestajesz. Ame później szybko pobiegł do tego jebanego kibla. I chciał zacząć płakać ale nie miał sił...
Po pierwsze :nie bierze leków, to staje się słabszy
Po drugie:pekly mu nerwy (kilka, czy coś, nie znam się na medycynie)
Po trzecie :zygal krwią

Ame zaczął żygać krwią... Ale jakoś się poprawił mu chumor i wybiegł do sali.
Było wszystko git, dopuki nie dostał ataku paniki... Nauczycielka  zauważyła i podbiegła do niego. Rosja nie wiedział co zrobić. A Ameryka? Siedział i płakał... Nie wiedział co robić... Dostał ataku paniki...ale się polepszyło. Powiedział że nie mógł oddychać, i że często się tak zdarza że nie może, bo ma anorekcje itp. Nauczycielka nie za bardzo uwierzyła mu no ale no.
Kilka minut później.

R-Ame wszystko ok? Jesteś blady
A-chyba t-ta-
* żygnął krwią*
Rosja wręcz wyskakuje z ławki. Każdy się wystaszyl tego. Nauczycielka zadzwoniła po pogotowie. Ameryka przez cały czas był blady jak ściana... Pogotowie zabrało Ame...

Rosja nie był na lekcjach. Dobra całą klasa nie była... Nauczyciela powiedziała żeby poslzi do domu...Rosja tylko zadzwonił do ojca że jest w szpitalu z USA. Cały czas z nim był. Czekał żeby ktoś przyszedł nikt nie przyszedł... Była godzina 22:48 jak Ame się obudził. Rosja się ucieszył i zawołał lekarza.
Lekarz zbadał Ame i powiedział że nie brał leków przez tydzień. Dlatego jest blady i wgl. Rosja też widział te wszystkie kreski na rękach, pielęgniarki mówiły też że chyba na nogach ma coś... Boję się o niego... Ame się pytał o Rosję czemu jest wgl....

/////////////////////////////////
Nie wiem jakim cudem ale mamy 1045 słów! Zdjęcie było moje, sama robiłam. No ale jest teraz szkoła i będą zadko dodawane rozdziały, postaram się żeby na pewno było raz w tygodniu. Ale na pewno będzie więcej niż 1 raz...

Od Depresji Do MiłościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz