12. Wyprowadzka

135 7 10
                                    

Uwaga ludziska! Chyba tego nikt nie czyta... Xd dobra... SPOILER z tego rozdziału!Rosja wyzna miłość! Tylko mówię XD😫👌✨<3

A-Ale czemu jesteś w szpitalu?
*Ame zadaje milion pytań na minutę*
R- AMERYKO!
A-O JAPIERDOLE!
R-co
A-od gimbazy nikt mnie tak nie nazwał! Jesteś pierwszy!
R-wow... No ale...
A-co kurwa?
*Rosja patrzy na ame*
*Ame się patrzy na Rosję z zdziwieniem*
R-Ame! Ja cie kocham!
A-.......
R-Ame?... Ame!
*kurwa!co ja robię,cxk ja to pisze xd. Tak to były moje myśli xd. No ale Ame wstaje z łóżka sZpItAlNeGo i przytula ruskiego ruska<3*
A-też cie kocham...
*Rosja odwzajemnił przytylas*
R-dobra, dobra znam cie. Powiedziałeś,, kocham cie"bo tak wypada!
A-noooo... Możliwe. Hehe. Haha
R-ej!
A-no co?

Lekarz wchodzi do pokoju. Mówi żeby Ame położył się do łóżka,ale... Powiedział że Ameryka ma też niedowagę...
*doktorek wyszedł z salu*
A-Rosja?...
R-... T-ta?...
A-ja nie chce umierać...
R-nie umrzesz, kochanie...wierze w to
A-kocham cię
R-ja ciebie też. Ale wgl ile ważysz że masz niedowagę?
A-chyba 38kg
R-mało...
A-co?!za dużo! Powinienem mieć nadwagę kurwa!
R-spokojnie! Cicho! Kochanie. Masz anorekcje, dlatego tak myślisz. Za mało ważysz. Ja ważę około 50 kg. I tak chyba trochę mało no ale no...
A-nie! Jestem za gruby! Pff
R-hę? Dobraaa serio musisz iść do psychologa

Nikt z rodziny Ame nie przyszedł. Tylko rozmawiali przez telefon. Kanada chciał przyjść ale musiał iść do szkoły na jakieś egzaminy a reszta? To debile i im sie nie chce zwłaszcza ojcu i Zelandii. No ale tak minął tydzień. No dobra dwa tygodnie.

Był wtorek godzina 17:26. Ameryka powiedział rodzinie że ma chłopaka. Nikogo to nie zdziwiło bo jest bisexualny a kiedys prawie pół roku nawet był gejem. Ale później takim głosikiem jakby się bał powiedział że to Rosja... Staremu odwaliło. Syn związku radzieckiego?! Mordercy?! Anglia zaczął się drzeć na cały dom. Później się darł na Francję bo niby źle wychowywała go,a on to co? Kurwa sąsiad? Przecież to ojciec, też się nim zajmował. Później cała rodzina się kłóciła, oprócz Ame. Nikt nie zobaczył że Ameryka się zaczął pakować. Kiedy był już pod drzwiami zapłakany, Kanada przybiegną. Zaczął zadawać pytania o co chodzi. Nic nie odpowiadał, płakał dalej. Aż wszyscy usłyszeli. Podbiegli do drzwi. Stary zaczął się drzeć że nigdzie nie idzie. USA zapłakany krzyczy że,, tak się mną zajmujecie że nie zauważyliście że mam depresję! "
Ojciec patrzy na niego. Mówi,, przepraszam" (😫💅🔥👌✨). Ameryka z płaczem bez mówienia odchodzi z torbą sportową w której ma ubrania itp.

Kiedy USA jest pod domem dzwoni do Rosji czy może u niego na jakiś czas zamieszkać. Rosja odrazu przybiegł do niego. Pytał się o co chodzi. No to Ameryka opowiada mu coś sie stało.

(kiedy pisze to se słucham tej piosenki. Polecam <3

I jeszcze raz polecam)

Kiedy dotarli do domu ruska to ojciec przyszedł i się spytał o co chodzi bo o niczym nie wie. No bo widzisz Rosję zdenerwowanego, Ame który jeszcze trochę płaczę, znowu Rusek ma torbe. XD i co w tedy robisz??? No kurwa się pytasz!
Rosja najpierw powiedział Ame żeby poszedł do jego pokoju i się przespał  czy coś. I później wytłumaczył ojcu o co chodzi. Oczywiście powiedział że są zajebistą parą. Oczywiście ZSSR mówił coś głupiego powiedzieć,a dokładnie się spytał kiedy dzieci (uwaga, uwaga! Wiem że większość fanów AmeRus nie cierpi jak mają bachora! Dlatego już pisze że nie będą mieć dzieci! Będzie cimcimrimcim ale dzieci nigdy!) Ruske się zarumienił i powiedział że chciałby mieć dzieci ale nie wie czy Ame chce a wgl mają po 17 lat XD.

////////////////////////////////

Taki krótki rozdział ale jest szkoła a tylko dlatego to pisałam bo miałam wene xd. Nie wiem czy to ktoś czy czy coś ale no. Rosja i USA nie będą mieć dzieci bo po pierwsze mnie to obrzydza a po drugie znam mega dużo fanów AmeRus którzy też obrzydza się to. Jak coś to Ame zasnął i se śpi. Będzie wgl to w 13 rozdziale,i tak se słuchałam Kiss cam kiedy to pisałam. Dobra, dobra w 12 rozdziale mamy 700słówek. Ale równo XD

Od Depresji Do MiłościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz