13. Pokój

130 7 0
                                    

Per. Rosji
Zapytałem się ojca czy Ameryka może zostać na jakiś czas. Powiedział że oczywiście. Ale jak się pytałem to tylko myślałem czy może nie mógł by zamieszkać do 18-nastki, bo kiedy będzie mieć 18 to mógłby kupić dom itp. Później poszedłem do pokoju swojego zobaczyć co robi mój chłopak. Spał sobie na moim łóżku. Wyglądał mega słodko. Pomyślałem że sobie niech śpi,dlatego poszedłem do pokoju Białorusi bo byli tam wszyscy. Powiedziałem im że Ame będzie mieszkać przez jakiś czas. Wytłumaczyłem im co się stało. Zrozumieli to i powiedzieli że będą opiekować się Ameryką bo ma depresję itp. USA w każdym momencie może popełnić samobójstwo. Przeczytałem gdzieś że jak ktoś ma poważną deprsje to nawet prawdziwa miłość może nie uleczyć depresji... Dlatego ciągle byłem z nim. Wiem że ma poważną deprsje, ale powoli wychodzi z tego. Poszedłem do łazienki się umyć. Kiedy wyszedłem z łazienki spojrzałem na ojca co robi. Oczywiście musiał się już nachlać. Pełno wo kół jego były butelki od piwa. Kurwa nie rozumiem jak można w takim szybkim czasie wypić tak dużo alkoholu. Nigdy nie piłem alkoholu to nie wiem, ale może Ame wie. Pił już kiedyś... Znaczy tak mówił że pił. Poszedłem do pokoju. Ameryka nadal spał na moim łóżku. Położyłem się obok. Po kilku minutach Ame się przytulił. W tamtym momencie marzyłem żeby ta chwila była już wiecznie. Słyszałem jak rodzeństwo z pokoju Białorusi idzie do swoich pokoi żeby iść spać. W tedy jakoś zasnąłem. Obudził się o 5 rano Ame.

Per.Ameryki
Obudziłem się chwilę przed 5 rano. A czm? Bo Rosja mi gniutł rękę :/ Myślałem że mi zaraz złamie rękę. Dlatego go obudziłem. Był jednocześnie wkurzony i zmartwiony.

A-Rosja
...
A-haloo, Rosja
...
A-kurwa Rosja wstawaj! Rodzę!
R-co?!a wody ci odeszły?!... Czk... Co kurwa?! Ty jesteś w ciąży?!
A-nie kurwa
R-A boli cie coś?
A-ta
R-rodzisz??
A-nie debilu. Rękę mi łamiesz tylko
R-O japierodle! Przepraszaammmmm
A-wybaczam <3
R-ale ja idę jeszcze spać
A-a ja nie
R-muszę Ci coś powiedzieć
A-co
R-nikogo nie ma w domu. Tylko my jesteśmy
A-czm?
R-stary jets w pracy a rodzeństwo jest gdzieś tam. Przecież jest przerwa wielkanocna
A-wiem...
R-dobranoc
A-dobranoc... Ja idę zrobić ci pokój w stylu aestetycznym ✨💅👌
R-ok...
A-idę się ubrać i idę do sklepu. A później zamiowie coś w internecie <3
R-no dobra ale nie dawaj jakiś zdjęć porno
A-Jezus, co ty masz w głowie?!
R-ciebie ~
A-co 😑... Dobra dobranoc
R-dobranoc

Per. Ameryki
Rosja zasnął a ja się ubrałem. Ubrałem się w białą bluzkę z czarnym napisem,, PATOLOGIA".  Dżinsy czarne a na kolanach są dziury. Buty były wysokie, białe ale sznurówki czarne. Bluza z kolorowym (motyw lbgt) napisem,, LOVE". No i wyszedłem z domu. Najpierw poszedłem do pepcco. Czasem są tam fajne rzeczy i ubrania. Były piękne dzwony ale damskie. Ale jestem kurwa niebikarny to mogę se kupić. Wgl nawet kiedy bym nie był to i tak se kupił. No ale oprócz ubrań kupiłem lampki. Takie rozwoe serduszka. Później poszedłem do empiku kupić jakieś książki bo rusek wgl nie ma ani jednej :/. Kupiłem mu wszystkie tomy,,Heartstopper" jakieś książki na temat,, Stranger Things" nie mogło oczywiscie zabraknosc wszystkich książek,, Harry Potter" wydałem coś około 400zl (cena z dupy! Sobie wymyśliłam cenę!). Przyszedłem do domu. Rosja mi zrobił jajecznicę. Znajdlem ją a później węzłem na apke,, shein" kupilem mu listki, sztuczne uszy wilka i jakieś ciuchy, wszystko wyszło około 300 zł. Kieyd Rosji powiedziałem ile wydałem dziś to on chyba zawał dostał.

///////////////////////////////

Krótki rozdział, ale bedid ejeszcze jeden. Albo jeszcze dziś albo jutro rano. 608 słów

Od Depresji Do MiłościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz