giris

126 11 11
                                    

Bu kurgum herkese hitap etmiyor. Çoğunlukla rahatsiz edici olabilir. Biraz beyin yormak gerekiyor ve seks üzerine kurulmuş bir ilişkiden bahsediyor.
İyi okumalar hayatım.

[SPIT IN MY FACE!🎵]

Yağmur damlaları yüzümü oksuyordu adeta. Bu güzel gün batımında ucuz sigaram ile ciğerlerimi curuturken buz tutmuştu ellerim... Yıpranmış deri ceketimi yasladigimda çimenlere, üzerine sinen ıslak toprak kokusu özetliyordu sikik hayatımı.

Sigaramı attım.

Küçük, tepe gibi bir yerdeyim şimdi. Tamamen otlardan oluşmuş dağ bu gece bana yatak olacaktı.

Ellerimi ensemde birleştirip, kafami üzerine iyice yasladigimda, yorgunlugumu atmak için hazır hissediyordum kendimi. Burnumdan derin bir nefes alip sessizce ağzımda verdiğimde, kirli ciğerlerim temizlenmiscesine rahatladım.

Yağmur hızlandı.

Yağmur delice yağıyor, "ben bundan rahatsız olmuyordum. Sonuçta alışkınım. Nasıl olsa ben bir serseriydim, aptal bir sokak serserisi. Bok çukurunda ki bu iğrenç hayatımı asla duzeltemiyecegim derece bir serseri, kendi kadar sikik olan bu tokyo sokaklarında gece-gündüz surten bir serseri."

Hızla ayağa kalktım.

"KENDIMDEN VE HAYATIMDAN NEFRET EDIYORUM LAN!" Diye bağırdım, sesli Yağmur eşliğinde. Ağzıma giren su damlalari ve gözlerimden akan yaşlarla birleşen yine o Yağmur damlalari* bedenimi tümüyle sarıyor ve beni kutsuyorlardi.

Bağırdıgimda; bedenim kasilmis, soğuk yağmur damlalarını aşıp, sıcacık olmuştu vücudum. Parmak uclarima kadar hissetmistim o duyguyu. Titrek ellerimi sıkıp, yumruk yapmıştım.Ve
daha fazlası, kelimelerle iletilemeyenleri
(...)

Dizlerimi kırıp, üzerine yuklendim. Ağlamaya başladım.

Sarı saçlarımı iki elimle arkaya doğru savurup, başımı yukari kaldirdim. Yine Yağmur damlaları yuzumle buluştuğunda gözlerimi kapatıp, dahasinda izin verdim. Titremem geçmemişti. Sağ elim ile güçlü bir yumruk yapıp sertce toprağa geçirdim ve bu sırada avazım çıktığı kadar, gri gök yüzüne bakarak bağırdım.

"AAAAAAA!!"

Saniyeler ardindan "Hey cocuk iyi misin?"Dedi, nefes nefese kalmis, uzun saçlara sahip, yabancı adam.

▪︎


Buradan sonrası senin için rahatsız edici olabilir. Bastan söylemek isterim mantık hataları ya da yazım yanlışları olabilir duzeltebilirsiniz. Bir de lütfen anime ile bağlantı kurmaya çalışmayın.
Yorumlarınız beni çok sevindiriyor ve bir önceki kurgum #6 da şu an. Gerçekten mutlu oldum ve teşekkür etmek istedim.

>Polis Ve Serseri <☆>bajifuyu<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin