Idea 10

40 10 4
                                    

Tek birakildigim yatağımda aç karnıma ve dağılmış suratimla, kafasını nazikçe oksadigim kedime anlatıyordum derdimi.

Kararımı vermiştim, kısa sürede aşık olmuştum.

Küçük yaşta fark etmistim eş cinsel olduğumu kimse bilmiyordu cunku kimse kazanamıyordu sevgimi. Kızlarla hiçbir zaman isim olmamıştı bu nedenle ne kız arkadasim nede erkek arkadaşım olmuştu. Lise zamanlarına göre tuhafti cunku kızlara gözümün ucuyla bile bakmamam. Okul çıkışlarında herkes arkadaşlarıyla evlerine giderken ben yine sokaklarda surtuyordum ve bu durumlarda yanımda sigaram oluyordu, Bana eşlik ediyordu. Kimseyi aramiyordum ama zamanla bu düşünceden kurtulmayı basarmistim. Aile sevgisi olmadan büyütülen bir cocuk bir yere kadar yalnız kalabilirdi nasıl olsa. Iste sonra sevgiye ve ilgiye muhtaç yaşamaya başladım bu yıllardır böyle ve su an 20 mi 21 mi bilmiyorum, işte o civarlarda yaşım. Tabi uzun zaman sonra ilgi gösterildi ama bu yüzden aşık olmadım. İlgimi çekmeyen erkekler ve kızlardan farklı bir çekim gücüne sahip bu adamın hem dış görünüşüne hemde nazik düşünce tarzına ve kişiliğine aşık olmuştum. Hatta onunla ilgili hayaller kurarak saat öldürüyor. Hatta gelecek planları yapıyordum.

Onu kalbimin en derinliklerinde hissetmek ve onu içime gömmek, sonsuza dek birlikte olmak istiyorum.

Onu en iyi tanıyan ben oliyim, ailesinden daha yakın olayım istiyorum.

Onun için özel olayım, onun olayım istiyorum.

Ona tüm yüreğimle guveniyim, güvenim boşa çıkmasın istiyorum.

Kimse tarafından sevilmeyen ben, onun tarafından sevileyim istiyorum.

Daha tam olusmamis bu çeşit duygularım arasında süren kısa süreli seyahatimin ardindan onu düşünmeyi bırakmak adına dışarı çıkıp, hava alma kararı vermiştim.

Hazirlandiktan sonra dışarı çıkmak için. Göz ucuyla son bir defa yatağıma bakip, aklımda canlandirdigimda yine dün geceyi fark ettim yastığımın yanında duran kravatini.

Uzanıp, nemli kravatini elime aldım. Göğsümün sol tarafına bastirdim ve onu düşünmeyi surdurdum.

Olusmamis diyordum ancak fazlasıyla olgundular. Tam anlamıyla aşık olmuştum. Ufak dokunuslarla yuregimi ısıtan adama aşık olmuştum.

Günün belirli saatlerinde düşündüğüm bu adam benim gündüz düşüm olmuştu. Öyle çok aşık olmuştum ki insanın içini isitiryordu yüzünü hayal etmek bile. Yanimda olmadıgi her saniye aslında saniye gibi degil, yıllar gibi asırlar gibi geliyordu. Sürekli yanımda olmasını arzulamami sağlıyordu bu benzersiz duygular. Ilk görüşte aşık olmuştum ben. Ilk gördüğümde tutulmustum asıl. Dış görünüşüne değil, kuvvetli bir çekim hissetmistim bu adama ve aşık olmuştum işte belli belirsiz. O zaman anlamamıştım ama simdi anlıyorum. "Ilk görüşte aşk olmaz" derdim eskiden. Oluyormuş. Oluyormuş dedirtiyordu işte insana. Büyülenmiş gibi hissettirdi bana ve saniyesinde aşık etti kendine. Onu gördüğüm o ilk, saniyede çoktan aşık olmuştum bile.
Şimdiden benim için bir bağımlılık gibi gelmeye başlamıştı. Uyuşturucudan ziyade bir bağımlılık olmaya başlamıştı. Ya da belkide ikiside olabilirdi. Uyuşturucu gibi hissettirdiginde yakıp yuregimi, olmadığı zamanlar acı çekmemi sağlıyordu belki. Simdi o yanımda yok ya, bu eski ve küçük ev gözümde öyle çok büyüdü ki yalnızlığım arttı.

Elimde, kravati evirip çevirerek oynarken tırnaklarımı yemeye başladım. İç karartıcı düşüncelerimin içinde boğuluyordum. Nedenini bilmediğim bir şekilde, benden bağımsız akan göz yaşlarım ellerime doğru süzülüp, tenimle bulustugunda ellerimle yuzumu kapatıp

"Neden agliyorum?"Diye sordum kendime.

Kravati geri yatağa fırlatıp dışarı çıktım.
Aşki simgeliyen kiraz ağaçlarının altından birer birer geçerken, cenemden assagi düşen göz yaşlarımı hızla arkamda birakiyordum. Bu defa farklı bir yere gidiyordum. Cunku bu defa onu düşünmek istemiyordum.

>Polis Ve Serseri <☆>bajifuyu<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin