BOOM!
silah sesiKoridorda, polislerin zeminde cikarttiklari tok sesler yankılanıyor, zamanla ses artıyordu.
Sonunda kapının hemen ardına ulastiklarinda ses tamamen kesilmişti.
(Polisler silah sesine geliyor.)1,2,3
Kapı kırıldı.
Iceride 3,4 kişi, dışarıda en az 10 kişi vardı. İçeriye girenler "polis" diye başladılar soze;
"Kaldir kollar..."
Yerde yatan çıplak bedeni fark ettiklerinde dudaklarını burusturarak sustular.
Elinde bi' silah, yatakta yatıyordu.
Ben ise önünde, ona tepeden bakıyordum. Hiç kuşkusuz onu ben vurmuş, eline silahı tutusturmustum.
Onlar, bir bana bir yataktakine baktılar.
Birbirlerine bakıyor, homurdaniyorlardi.
"O les agizlarinizi kapatin!" Diye haykırdım, sevimsiz bi' ifade takinarak.
Irkildiler.
"Bu benim failim" tek bir kelime edemediler cunku onların üssüydum.
Başlarını öne eğip, odadan çıktılar.
Bir 10 dakika sonra elimi yataktakine doğdu uzattım, kalkması için.
Elimi sıkıca kavradi ve dogruldu. Zamanımızın kısıtlı olduğunu tekrar hatırlatmak adına
"15 dakikamiz var-yok, n'olursun naz yapma, sonra konusuruz." Dedim, sessizce.
Beni yanıtsız bıraktı ve kıyafetlerini üzerine geçirdi.İçi boş tabancayı bana uzattı ve Amerikan pencereyi açtı.
"Arabama git" diyerek araba anahtarımı ona attım.
Anahtardaki logoyu görünce yarim ağız gülümsedi ve;"Araba kullanmayi bilseydim calardim" dedi.
Ne yeri ne zamanıydı ancak o söylediğinden gülmüştüm.
"Ben DVR leri alicam bu yüzden korkma" dedim.
Beni takmadı ve alçak camdan atladi.
Bilegimdeki pahalı saate bakıp, başka biri gibi kapıdan çıktım.Ceketimi düzelterek kapıyı ardimdan kapatıp, kartımı aldım. Uzun koridorda yavaşça ilerliyordum.
Girişte bir housekeeper ile karşılaştım ve ona kartımı verdim.
"Beni genel mudure yonlendirebilir misiniz acaba?" Diye sordum, yuzume sahte bir gülümseme yerlestirerek.
"Maalesef bunu yapamam" diye yanıtladı Beni.
Ceketimin iç cebinden polis kimliğimi gösterirken yüzümdeki çirkin gülümsemeyi bozmuyordum.
Kibarca özür diledi ve yapamayacağı konusunda ısrar etti.
Ceketimi yana biraz kaldırarak belimdeki silahları gosterdim, tabi hâlâ gulumserken.
Başını hafif öne egdi ve beklememi söyledi, kahya.
Ona zamanım olmadığını izah ederken tehditkarca silahima dokundum.
Son 9 dakika.
Ne olursa olsun genel müdürün gelmesi uzun sürecekti ve DVR leri yok etmem kolay olmayacaktı. Tekrar saatime baktım ve derin bir iç çekip, telefonumu elime aldım. Kişilere girip, en üsttekini sola kaydırarak aramayi başlattım. Beni bekletmeden yanitladi;
-Alo?
+yardımına ihtiyacım var.
-siktir! uykum var.
+Tora lütfen, bu onemli.
-off (mikrafona ufliyerek)
+polis kimliginle gel.Telefonu yüzüme kapattı. Son 7 dakika.
Karşımdaki hostesin yanına gittim.
"DVR lere ihtiyacim var" polis kimliğimi göstererek.
Başını olumsuz anlamda sağa sola salladı ve tam konuşmak üzereyken;
"Emirler cok yukaridan geliyor, yani benden" dedim, yüzüne doğru yaklaşarak.
"Anlamadim" dedi, soru sorarcasina.
Nefesimi burnumdan vererek öfkemi belli ettiğimde Genel Mudur' un geldiğini fark ettim.
Bana doğru, aptal bir gülümsemeyle yaklaştı ve sanki çok samimiyetsiz gibi kollarini iki yana acti. Muhtemelen polis olduğumu bildiğinden yapıyordu. Sahte samimiyetlerden nefret ediyordum bu yüzden yuzumu burusturdum ve
"sizinle bir arkadasim ilgilenecek" dedim, geri doğru adım atarken.
Kazutora'nin motor sesini duyduğumda rahatlamistim ve bu her halimden anlasiliyordu. Koşarak içeri girdi, bana doğru geliyordu. Telefonu elime aldım ve o benim yanıma geldiğinde genel mudure "o arkadas bu" diye gosterdim torayi. Genel Müdür yine dudaklarına aptal bir gülümseme yerlestirdi ve ben tora'ya kas göz işaretleriyle Genel Müdürü gosterdim.
Koşarak dışarı çıkarken bir yandan Tora'ta mesaj atıyordum.
___________________________________________
kazuTORA🐯DVR leri al. Oda
numarası 17.
Salon 8
B blok ve B blok
cikisindakiler.
9p.m
___________________________________________Gonderir göndermez Arabama doğru koştum.
Son 6 saniye.
Düz ilerliyor, hızımı koruyordum.(5) Son defa nefesimi düzenledim(4) bir yandan telefonuma, mesajımı görüp görmediğini kontrol etmek için baktım. Görmüştü.(3) Park ettigim yere neredeyse ulastigimda arabamı yerinde görmeyi bekledim ancak kâfi.Siktir! Chifuyu arabami mi çaldı?!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
>Polis Ve Serseri <☆>bajifuyu<
Fanfiction"Birlikte gitmeyeceksek..." silahi sol göğsüme dayadım. "Yalniz gideceksin demektir."