9.Bölüm-Baykal gölü.

79 36 0
                                    

Merhaba. Nasılsınız? Aslında ben artık buraya bir şey yazmamaya karar verdim, çünkü zaten hiç kimse okumuyor , yani en azından bana çok kötü, yazma yazin da ben de artık o sevinç ve mutlulukla cümlelerimi size göstermiyim, lütfen okuduğunuz bir cümleyle yorum yapın, bu benim için çok önemli lütfen.Değer bölümde biraz az olay olsa bile bence baya büyük olaylar oldu. Ama yene de bu bölümdeki olaylar belki de her şeyi değiştirecek? Ha bir de bu bölüme birazcık sevgi kastım, ama umuyorum ki o sevgi gelecek bölümlerde büyüyücek. O zaman ben sizi fazlı tutmayım bölüme geçelim.

Oy vermeye ve en önemlisi yorum yapmaya unutmayın. 💫

--------------------------------------------------------------------------

'Baykal gölü"

'İnsanan buzla kaplı olasa bile, yanıp kül olabilirmiş'

İnsanı hayatta tutan şey sevdikleri, hayalleri, umutlarıdır. Ben galiba bunlardan birisine bile sahip değildim, beni hayatta tutan şey sadece kalp atışlarımdı. Ama bu kadar umutsuz olduğum için beni suçlayamazsınız, çünkü ben ne sevmeyi ne de hayaller kurmayı bilirdim, evet belki bir gün öğrenicektim. Ama ya tutundum son daldan o güne kadar koparsa? Her şey  gerçekten benim yüzümden mi? Ben mi bunlara sebep oldum? Bu kadar kötü müydük biz küçük kız? Belki, belki de öyleydik.

Devamı kitapta💞

Ölüm Damlası(Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin