13.Bölüm-Buzu erimeye bırakıyorsun.

66 34 2
                                    

Merhaba, bölüm nasıldı? Sonu nasıldı? Sizce Tuanaya ne olacak? O kadar çok soru var ki konuşmadan bölüme geçelim. İyi okumalar <3
Oy verip, yorum yapmayı unutmayın 🥰

--------------------------------------------

"Buzu erimeye bırakıyorsun..."

"Hiç birlikte güneşin doğuşuna şahit olmadık, ama nedense sen olmayınca güneş bile doğmuyor"

Amilin anlatımıyla:

Kaybetmemek, bulmanın en iyi yoludur. Çünkü sadece kaybedince bulmak ister insan. Sevgiyi görmeyenler sevgiyi en iyi bilenlerdir. Çünkü onlar sevgisizliği bilir, ve akis hep sevgidir. Yanlızlığa mahkum olduğunu sanan herkes toplumdaki en iyi yeri hak eder. Susmuş olan herkes, konuşmayı en çok isteyenlerdir. Bende bunlardan birisiydim, susmuş, yalnız, sevgisiz ve şimdi kaybetmiş, onu kaybediyordum. Konuşmak için sözlerim olan onu, sevgisizlim için sevgi olan onu kaybediyordum.
Gürültüyle yere düşen kapının ardanda beni mahveden bir görüntüyle karşılaştım. Küçük zayıf bedeni alevlerin arasında öylece yatıyordu. Ateş her saniye daha da büyüyor, benim içimdeki ateşi ise beni daha derinden yakıyordu. Yanına varmak için çok büyük bir caba sarfettim. Şimdi tam önüdeydim. Tuanayı yavaşça kucağıma aldım. Aleveler artık her yerdeydi nefes almakta zorlanıyor öksürüyordum. Onu kucağıma aldım an acıyla güzelliğine baktım. Ne istemişlerdi bu küçük kızdan?

Devamı kitapta💞

Ölüm Damlası(Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin