bölüm 5: Sınıf Arkadaşım Cristian

109 11 0
                                    

-Jungwon'dan-
Niki, Sunoo ve ben ikinci kattan aşağıdaki Jake hyung ve Jay'e bakarken Niki "12'lerin Max aktivitesi bu heralde" dediğinde masa tenisinden bahsettiğini anlamıştım ve ona cevap olarak"Evet" diyebilmiştim sadece.Aklım hala Jay ile dünkü yaşadığımız olaydan dolayı çok meşguldü.Evet ondan deliler gibi hoşlanıyorum ama bunu asla ona söyleyemem.Zaten Jay'de dünkü olaydan dolayı yüzüme bakmaya çekiniyordu.Sunoo "sıkıldım" dedi ve sınıfa girdik.Niki gene derste uyumuştu teneffüs oldu hala uyuyordu.Sunoo"Benim uykum var sende kafanı masaya koy ve uyu Jungwon"dedi bende"Peki Günışığım" dedim ve Sunoo'ya bakıp güldüm oda bana karşılık güldü ve kafasını sıraya koyup uyumaya çalıştı bende kafamı masama koydum ve gözlerimi kapadım.Öğlen arasındaydık.Niki dün olduğu gibi Jake hyung,Heeseung hyung,Sunghoon hyung ve Jay ile yemek yememize izin vermedi.Jake Hyung ve Heeseung Hyung sevgiliydi ve Niki onları kıskanırdı, Heeseung Hyung'u öz abisi gibi görür kimseyle paylaşmak istemezdi.Yemek yedikten sonra Niki sigara içmek için tuvalete gitti ve 10 saniye sonra geri döndü.Rebberlik öğretmeni tek tek herkesin elini kokladı ama Niki dezenfektan ve sabun ile sigara kokusunu elinden çoktan çıkarmıştı.O yüzden hoca kimin içtiğini bulamamıştı.Yine sunum vardı.Sunoo ve Niki konferans salonuna çoktan inmişlerdi.Bende inecektim ama sınıfın kapısında Jay'i gördüm ve sınıfta tek Christian için olduğu için onun yanına gittim."Christian sevgilim gibi davranır mısın?Buna çok ihtiyacım var şu an.Arkadaşlarımın adlarını da biliyorsun ve..."Christian dudağımı öpmüştü.Jay'in sınıfa girdiğini hemen anlamıştım.Christian çekildi ve elimi tutup diğer eliylede yüzümü okşadı."Artık gidelim mi aşkım?"dedi Christian sonra.Cristian öyle deyince kalbim sızladı sanki kalbim küçücük kalmıştı.Eğer konuşsaydım sesim kısılırdı vicdan azabından.Neden?Neden Jay'e böyle bir şey yaşattığım hakkında hiçbir fikrim yoktu.Sadece olumlu anlamda kafamı sağlayıp çok da mutlu gözükmeyen bir gülümseme sundum.Zaten Jay 12. sınıftı ve 10 ayı kalmıştı sınava girmek için onun netlerini düşürmeye hakkım var mıydı?Ben kimdim ki! Konferans salonuna inerken Christian elimi bıraktı."Ona çok aşıksın neden sadece itiraf etmiyorsun"dediğinde "O kadar belli oluyor mu?Sunoo ve Niki onunla 2 kere öpüştüğümü bilse manyak mısın niye süründürüyorsun koş sevdiğini söyle derler"dediğimde Christian karşılık olarak "Bencede git ve söyle ben mi söyliyim yoksa"diye karşılık verdi bana."Christian bunu gerçekten yapar mısın?"demiş ve merakla beklemiştim.O da "Tabiki yaparım Jungwon ne de olsa yanlız kalmıyım diye benimle takılmıştın okulda o günlerin hatrına yaparım tabi"demişti.Sunoo, Niki, Sunghoon hyung,Jake hyung , Heeseung hyung, Jay ve ben okul çıkışı bir çocuk parkında oturduk ve biraz sohbet edip evlere dağıldık.Jay bana soğuk davranıyordu. Anlıyorum kırılmıştı ama onu görünce elim ayağıma dolanıyor.Benim yapabileceğim birşey yok.

-Bölüm Sonu-

Okul Arkadaşım-JayWon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin