bölüm 7: Günaydın bebeğim

105 9 0
                                    

-Jungwon'dan-
Uyandığımda saat 08:35'ti ve ben Jay'in attığı sesli günaydın bebeğim mesajı ile uyanmıştım. Bende ona günaydın sevgilim diye sesli mesaj attım. Sonra Jay bana Christian'ı geri döndüğümüzde dövüceğini söyledi. Bende öyle birşey yaparsa onunla konuşmayacağımı söylemiştim. Saat 15'te buluşmak için sözleşmiştik. Annem kahvaltı hazırlandığında saat 11'di hemen kahvaltıyı yedik sonra annem ,babam ve ablam evi temizleyip eşyaları yerleştirmeye koyuldular. Saat 13'te kapı çalmıştı ve kapıyı açmıştım hala pijamalarım vardı üstümde gelen Jay'di. Annem"Kim geldi?" Diye sorarken bende pijamalı bir şekilde Jay'e "hoşgeldin" dedim ve onu içeri aldım. Annem "Hoşgeldin Jay valla bizim oğlan sana abayı yakmış sabah akşam Jay Jay başka birşey demiyor resmen." dediğinde yerin dibine girmek istemiştim.Ablamda "Aa Jay mi geldi gel bakalım damat adayı boyunu postunu görelim" diyip topladığı tabakları lavaboya götürdü. Babamda "Gel bakalım Jay ben şu telefonda birşeyi çözemedim yardım et bana" dediğinde babamın hiç teknolojiden anlamadığını birkez daha anlamış oldum.
Jay gülerek babamın yanına gitti ve tek tek herşeyi anlattı bende üstümü değiştirdim tam odadan çıkıcaktım ki Jay kapıyı tıklatıp"Girebilir miyim?"diye sordu bende "Evet" diye bağırdım. Odaya girdiğinde biraz etrafa bakındı sonra bana döndü "Çok güzel olmuşsun ve her zaman çok güzelsin bebeğim" dedi. Yanaklarımın kızarmamasını umut ediyordum. O sırada Jay iki elimide ellerinin arasına aldı ve yatağa oturduk. Bir elini yatağa doğru uzatırken diğer eli yüzüme çıkmıştı. Bana yaklaştı dudağımı öpüceğini anlamıştım. Sadece onun beni öpmesini bekliyordum. Daha çok yaklaştı ve dudaklarımız birbirine değiyordu onu öptükçe daha fazla öpmek istiyordum kaç dakika böyle öpüşmüştük bilmiyorduk ama nefeslerimiz birbirimizin yüzüne çarpıyordu ve bütün bedenimize o sıcaklığı hissediyorduk. Nefessiz kaldığında geri çekildi ve derin bir nefes alıp dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. "Hadi artık gezmeye gidelim"dedim heyecenla kalktığım yatağa doğru çekti beni "Eşyalarını toplayıp benim evimde kal bu gece "dedi "Annem ve babamdan izin almam lazım" dedim ve elinden çekiştirerek odadan çıkarmıştım onu. "Anne ben Jay ile gezmeye gidicem ama Jay bu gece onunla birlikte kalmamı istedi onla kalabilir miyim?"dedim ve tatlı bir surat yaptım olumlu cevap vermesi için.
"Babana sor ben bilemem"dedi biraz düşündükten sonra babama sorduğumda izin vermişti tekrar odama koştum Jay odanın kapısından beni izliyordu ve hızlı hareket ettiğim için gülüyordu. Tüm eşyalarımı almıştım Jay "Sen yorulma ben taşırım" dedi kapıya yaslanmayı bırakıp yanıma yürürken. Jay'in arabası ile geziyorduk eşyaları onun evine bıraktık sonra luneparka gittik gondola, hız trenine ve en sonda dönme dolaba bindik dönme dolaptan indiğimizde gökyüzünde havai fişekler patladı ve Jungwon seni seviyorum yazılı bir pankart açıldı. Utanmıştım herkes bize bakıyordu ama Jay bir tek biz varmışız gibi hissettiriyordu. Yorgun bir şekilde eve geldik ve anında uyuduk Jay bana sarılarak uyumak istediği için onunla yatmıştım.

-Bölüm Sonu-

Okul Arkadaşım-JayWon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin