-Jay'den-
Chaonsa ile benim evime gitmek için sabah hazırlanmış ve çift kıyafetleri giymiştik.Annem bizi öyle görünce çıldırdı ama belli etmemeye çalıştı.Chaonsa birde sahte çift yüzüğü almıştı annem yüzükleri görünce iyice çıldırdı.Okulunu bile değiştirdi Chaonsa ve iyice rolüne büründü.Marry bile şaşırmıştı beni evli sandı ve küfürler yağdırdı annemde Marry'yi öyle görünce Marry'yi evden kovdu ve artık onu benimle evlendirmeye çalışmıyor.Jungwon durumu anlayış ile karşıladı ve şuan aşırı mutlu ve sağlıklı okul çıkışı hem Chaonsa ile hemde Jungwon ile yemek yiyoruz.Umarım bir gün Chaonsa ile yaptığımız oyundan dolayı öpüşmek zorunda kalmayız.Çünkü Chaonsa'nın sevgilisi var ve üniversiteye gidince evlenicekler.Jungwon'un mutlu olmasını herşeyden çok fazla istiyordum ve bunu yine eski sevgilim sayesinde başardım.
"Ha bu arada sizi düğüne bekliyorum."
"Jungwon isterse neden gelmeyelim.Jungwon gitmek ister misin?"
"Sonuçta senin eski sevgilin sen istersen gideriz Jay!"
"Bak Chaonsa bak nasıl kıskanmış bizi."
"Valla Jay benim işim var size afiyet olsun benim gitmem lazım."
"Tamam Chaonsa.Görüşürüz."
-Jungwon'dan-
Açıkçası Jay'i kıskanmıştım.
"Ha bebeğim bu arada şu Cristian var ya o Chaonsa'nın üvey abisiymiş ve kansermiş tedavisinden kaçıp buraya gelmiş."
"Gerçekten mi?"
"Evet bebeğim inanmıyorsan Chaonsa'ya soralım."
"Yok yok ona sormayalım bence biz."
"Sen ne ara bu kadar kıskanç oldun?Kıskanınca çok tatlı oluyorsunda."
"Ya Jay konudan sapma sen nasıl eski sevgiliden yardım istersin önce bunun hesabını ver bana!"
"Bebeğim sakin ol herkes bize bakıyor!"
"Baksın baksınlar ne yapıyım yani!"
"Jungwon abartıyorsun şuan sessiz ol biraz."
"Neden ben sessiz oluyormuşum? Sen sessiz ol!"
-Jay'den-
Jungwon'u hızlı bir şekilde kendime çektim ve dudağını öptüm beni sinir etmek için bağırıyordu ve restorandakiler aşırı rahatsız oluyordular.Jungwondan dudağımı ayırdığımda bu sefer o beni yakamdan tutup kendine çekti ve bu sefer o beni öpmeye başladı.O kadar günün hasretine birbirimizi öpmüştük.-Bölüm Sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Arkadaşım-JayWon
RandomJungwon aslında Jay'in onu sevmediğini düşünür ama aslında bilmiyordur Jay'in onu ne kadar çok sevdiğini. Taki o güne kadar...