bölüm 11:Senden kopmak çok zor Jay

64 7 0
                                    

Heeseung & Jungwon

Heeseung Hyung
Jungwon yarın okul çıkışı maç yapıcaz gelmek ister misin?

Jungwon
Bilmem ki Hyung

Heeseung Hyung
Gel gel hem oynamasan bile izlersin

Jungwon
Peki madem senin için gelicem

Heeseung Hyung
Tamam teşekkürler Wonnie (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠✧⁠*⁠。

Jungwon
Önemli değil Hyung

Jay ile Jungwon'u buluşturma
Grubu kuruldu
Gruptakiler:Sunoo, Sunghoon, Heeseung, Jake

Heeseung
Ben Jungwon'u kandırdım gelicek
Jay'i kandıra bildiniz mi?

Sunoo
Biraz zor oldu ama Jay de gelmeyi kabul etti

Sunghoon
İyi bari ortalığı ateşleyelim

Jake
Niki'nin nerde oldugunu bilen var mı?
Kaç gündür okula gelmiyor sonuçta

Sunoo
Hastaymış Niki Jake Hyung

Jake
Ha tamam anladım

-Jungwon'dan-
Heeseung Hyung maça çağırmıştı ve ben ailemden izin almadan tamam demiştim annem bana ceza vermişti okuldan sonra direk eve gelmek zorundaydım ama sinsilik yapmanın zamanı gelmişti anneme Heeseung Hyung'un bana ders çalıştıracağı yalanını söyliycem.Annem Heeseung Hyung ile gitmeme izin verince çok mutlu olmuştum ama sonra maçta kimlerin olduğunu sormadığım aklıma geldi ve Heeseung Hyung'a mesaj atmaya kara verdim taki Sunoo beni arayana ve telefonum çalana kadar.

"Alo efendim Sunoo"
"Eee şey Jungwon şey..."
"Ney ne oldu Sunoo niye nefes nefesesin?"
"Heeseung Hyung yaralandı sizin evin karşısındaki binanın biraz aşağısındaki futbol sahasındayız"
"Tamam bende yoldayım hemen geliyorum"
"Tamam Jungwon ama acele et Heeseung Hyung çok kötü yaralandı"
"Tamam Sunoo 2 dakikaya ordayım"
Sunoo ile olan telefon konuşmam bitmişti böylece.
-Sunoo'dan-
Jungwon hızlı bir şekilde gelsin diye Heeseung Hyung çok kötü, yaralandı gibi şeyler söylemiştim.Jake Jay'i sahaya getirmişti ve Jake ile Jay futbol oynamaya başlamışlardı bile. Sonra planın 2. Kısmına gelmiştik Jungwon ile Jay'i Heeseung Hyung'un kullanmadığı karanlık evine bırakıp kilitliycektik.O ev oldukça soğuk olurdu.Jake Jay'i eve götürmüştü.Jungwon geldiğinde Heeseung Hyung'u evine bıraktığımı söyledim Jake Jay'in yanından ayrılırken Jungwon eve doğru gidiyordu ve ikisinide evin içine kapattık.

"Jay Heeseung Hyung nerde?"
"Asıl senin bu evde ne işin var Jungwon?"
"Sunoo Heeseung Hyung'un yaralandığını ve burda olduğunu söylemişti ama..."
-Jay'den-
Jungwon ile birlikte kalabilmiştim sonunda onun güzel parfümünün kokusu beni sarhoşa döndürürken sadece ona sarılıp daha çok kokusunu içime çekmek ve tüm sorunları unutmak istiyordum.Onu izlemeye okadar odaklanmıştım ki dediği şeyleri bile net duyamıyordum.
"Jay Jay Ya Jay orda mısın?"
"Ha e-evet burdayım Jungwon ben Heeseung'u arıyımda kapıyı açsınlar çocukça hareket yapıyorlar.Bu arada benden uzak dur Jungwon annem canını yakmak için elinden gelini yapar yoksa asla benim adımı bile ağzına alma!"
-Jungwon'dan-
Jay'in dedikleri karşısında gözlerim dolmuştu ama onun önünde ağlamak istemiyordum.Yoksa o kız mı değiştirmişti Jay'i bu kadar.Heeseung Hyung kapıyı açtığında Jay koşarak çıkmıştı evden.Bende dolan gözlerimi kapatıp biraz öylece durdum evde, akan gözyaşlarımı elimin tersi ile sildim iyice ve eve gittim.Annem erken geldiğim için şaşırmıştı ama ödevlerimi bitirdiğimi söyleyip annemide geçiştirmeye çalışmıştım.Odama girdim ve uyumak için gözlerimi kapadım yaklaşık 5 dakika sonra uyuya kalmıştım haliyle.
-Jay'den-
Jungwon'a dediklerim için üzülmüştüm, ona orda o kadar bağırmaya gerek var mıydı hemde ilk defa annemin gözleri üzerimizde değilken ona sarılıp onu öpmek hasret gidermek yerine boş bir şekilde ona bağırıp kalbini kırmıştım ve hiç hoş değildi kendimden hem tiksiniyorum hemde nefret ediyorum ben çok kötü biriyim.Eve geldiğimde kendimi odaya kitledim ve saatlerce ve sabaha kadar Jungwon'u üzdüğüm için ağladım.

-Bölüm Sonu-

Okul Arkadaşım-JayWon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin