bölüm 16: Cristian Avustralya'ya gidiyor

52 7 0
                                    

-Jungwon'dan-
Niki artık okula geliyordu. Sunoo'da iyice Candy ile gezmeye başladı neredeyse beni unutucak yakında.Bende Niki ile geziyordum artık Sunoo ne yaparsa yapsın ben Niki ile geziyordum.Aslında Sunoo ile de gezmek istiyordum sonuçta Amerika'ya gitmek için son4 günüm kalmıştı ve onları çok özliycektim.Candy ile düzgün bir şekilde konuşamıyorum. Zaten onu ilk gördüğümde gözüm hiç tutmamıştı Candy'yi.Yani ben her düzgün konuştukça affedersiniz götünden anlıyor.Yakında Sunoo ile aramız açılıcak ve bir daha asla birlikte konuşamıycaz gibi hissediyorum. Sunoo çıkışta bile onunla artık çıldırıyorum.Sunghoon Hyung'a söyliycem Candy Sunoo'ya aşık diycem.Son çare bu artık çünkü.Yarın Heeseung Hyung ile yemek yemeye karar verdim artık umrumda değil Jay ile dipdibe olup olmamız artık onuda yediği dayaklardan kurtarmak lazım.Jay'e kararımı yarın açıklıyor olucam bizim birlikte paralarımızı biriktirip aldığımız evde kalıcak artık sonuçta benim sevgilim.Christian kansermiş, bu yılın sonunda ameliyat olucakmış.Sunoo ve Sunghoon'un ilişkisi iyi gidiyor.Heeseung ve Jake'in ilişkisi de iyi gidiyor.Kimse benim Amerika'ya gideceğimi bilmiyor.
-Jay'den-
Annem bana dayak atıyor.Artık  Chaonsa'ya açılıcak cesarati topladım zaten Jungwon benden ayrılmak istediğini ve ilişkimize ara vermemizi söyledi ama annem onu kandırdığımı sanıyor ve hala beni dövüyor.Hala emin değilim aslında Chaonsaya açılıp açılmamak konusunda her şey benim için çok karışık hemde çok fazla karışık.Jungwon burdan başka bir yere gidicekmiş gibi sürekli bu günlerimizi özliycem o yüzden bir fotoğraf çekinelim anı biriktirelim diyip duruyor.
-Chaonsa'dan-
Üvey abim Christian'ı alıp Güney Kore'den gitmemize sadece 4 saat kalmıştı.Üvey abinle kısa zamanda çok çabuk birbirimize alışmıştık.Hatta üvey abim Jungwon'a karşı takıntılı olduğunu öğrendim ve şok geçirdim.Avusturalya'da Jay'in tanıdığı çok profesyonel bir doktora götürüp üvey abimin iyileşme sürecinde yanında olucaktım.
-Sunghoon'dan-
Sunoo ve Niki'nin moralleri iki gündür çok düşük ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok.Sevgilim gülmeyince benim günümde çok kötü geçiyor.Dün Sunoo düşücekti onu tuttum ve "Ben iyiyim bırak beni" diye bağırıp okula koştu.Normalde olsa teşekkür edip koluma sımsıkı sarılıp tatlı gülümsemesi ile bana bakar ve sohbet ederek okula yürümeye devam ederdik.Niki'de derslerde uyumak yerine deftere not almaya başladı ve kızlarla konuşmaya başladı buna Jake ,Jay ve Heeseung bile şaşırdı.
-Jungwon'dan-
Yemekhenede yemeğimi tek yemiştim ve bana vede etmek için okulun yemekhanesinde beni arayan Christian ile karşılaştım.Bana doğru koştu ve bana sımsıkı sarıldı.Ağzımdaki son lokmayı tuttuktan sonra ayağa kalktım ve onun sarılmasına karşılık verdim herkes ikimize bakıyordu ama umrumda değildi.Yüzümde  bir sıcaklık hissettim.O sırada Christian göz altımı sildi ve "Ağlama biliyorum Amerika'ya giriceksin bu sana zor gelicek ama sonunda Jay ile kovuşucaksın bunu en iyi sen biliyorsun Jungwon"dedi."Nasıl anladın?"diye sordum merakla.O da"Senin bir bakışın bile çok şey anlatıyor Jungwon" dediğinde ikimizde gülmüştük.Tepsimi boş tepsilerin yanına koyup Christian ile bahçeye çıkmıştım.Disarida biraz konuştuktan sonra Cristian Avustralya'ya gideceği için sımsıkı sarılıp ona veda etmiştim onu bir daha asla göremiycektim ve bende birgün Christian gibi gidicektim birkaç güne.Tüm dersler bitince eve doğru yürümeye başladım.Heeseung hyung beni durdurdu ve "Yarın napıyorsun? Maç yapıcaz gelebilir misin?"dedi.Bende "Gelmeyebilirim babam bu sefer benide iş seyahatine götürebilir kaç gün kalıcağımı bile bilmiyorum"dediğimde "Peki sen nasıl istersen" dedi ve bana görüşürüz diyip Jake hyung ile beraber metroya yürümeye başladı.Sunoo annesi ile kavga ettiği için son birkaç gündür sinirli.Sunoo ve Sunghoon Hyung da birlikte metroya doğru gidiyorlardı.Sunoo Sunghoon Hyung'a herşeyi anlatmıştı anlaşılan ve birlikte gülerek sohbet ederek yürüyorlardı eskisi gibi.Niki"Çalışmam lazım hemen eve gitmeliyim" diye konuştu artık dersleri önemsemeye başlamıştı o da.Jay'de benim belimden tutup beni kendi motoruna bindirip kafama kask taktı ve kendi kafasınada kask takıp motoru çalıştırmadan önce "Belime sıkıca sarıl"dedi.Bende beline sımsıkı sarıldım düşmekten korkuyordum.Beni evime bırakıp o da kendi evine gitti.Açıkçası  onu çok özliycem ama annemin ölmesine izin veremem bu yüzden Amerika'ya gidip okul okumaya devem etmek zorundayım.

-Bölüm Sonu-

Okul Arkadaşım-JayWon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin