Bölüm 1: Jay'e Aşık

390 24 12
                                    

Jungwon okulun ilk günü okula gitmek için otobüs durağına yürüyordu. Otobüs durağı çok doluydu bu nedenle Jungwon en yakın arkadaşlarına mesaj atmıştı zaman geçirmek için.

En güzel kankalar bizim kankalar
Gruptakiler:
(Niki, Heeseung, Jungwon ve Sunoo)

Jungwon
Of otobüs bekliyorum
Çok sıkıldım
Ya!
Baksanıza be!🤬

Heeseung Hyung ☺️
Noluyo sabah sabah gene?

Mine Sunshine Sunoo✨
Won noluyo ya?

Jungwon
Nolucak benim özel
şoförüm yok tabi
Sunoo Ben otobüs bekliyorum
Sunoo okulda ben gelene kadar
Otuz tur atsın.
Oh hayat Sunoo'ya güzel.

Rikiniki😋
Ne!? Gene okula geç kalıcam.
Ancak yarım saate okulda olurum.
Sunoo öğretmen gelince revire gitti ayağını burktu falan de lütfen 😑
Bu sefer sana istediğin şeylerin hepsinden iki paket alıcam.


Mine Sunshine Sunoo✨
Peki Niki ben seni idare ederim.
Jungwon babanda sana özel şoför tutsun. Niye beni suçlu tuttun ki şimdi. Aşk olsun ya!

Niki kişisi çevrimdışı

Jungwon
Sus ben seninle konuşmak istemiyorum 🤬🤬

Jungwon kişisi çevrimdışı

Mine Sunshine Sunoo✨
Of ya niye küstü ki şimdi.

Heeseung Hyung ☺️

Boşver okulda gönlünü alırsın😉

Mine Sunshine Sunoo✨
Evet sonuçta kimse bu surata hayır diyemez☺️

Heeseung ve Sunoo kişileri çevrimdışı

Jungwon otobüs geldiğinde beklemeden hemen kapıya doğru hızlıca adımladı. Her yer dolmuştu oturucak yer kalmamıştı o sırada Jungwon'un kolunu biri çekti ve koltuğa oturttu. Bu Jay idi. Jungwon'u oturtmuş kendiside telefona bakarak havalı bir şekilde dengesini sağlayıp demirlere tutunmuştu. Jay hiç Jungwon ile konuşmazdı. O zaman niye şimdi böyle birşey yapmış olabilirdi ki? Jungwon tam konuşmak için ağzını açtı ki Jay Jungwon'un yüzüne eğilip dudağının kenarını parmağı ile sildi."Yüzünde yemek yiyor galiba" diyip gülmüştü. Jungwon utancından otobüsten inip iki durak boyunca yürümüştü. Jay ne kadar otobüsten inmeye çalışsada inememişti.Okula geldiklerinde Jay"Ya Jungwon neden iki durak önce indin" demişti Jungwon birşey demeden hızlıca sınıfına çıkmıştı.
Sunoo surat aşan arkadaşının yanına gitti.Jungwon'un bu haline üzülmüştü. Jungwon'un yüzünden narince göz damlaları düşüyordu.
Sunoo Jungwon'un yanına oturdu.
"Özür dilerim bu kadar üzüleceğini bilmiyordum." dedi ve başını arkadaşının omzuna koydu.
Jungwon konuştu göz yaşları yüzünü ıslatmaya devem ederken"Sen değil Jay Hyung kafamı karıştırıyor. Bazen beni tanımıyor gibi davranıyor bazen de bana...bana boşver işte zaten bugün onun yüzünden iki durak önce indim. Dudağımda çikolata kalmış eliyle onu sildi" Sunoo arkadaşının omzundan kafasını kaldırdı ve "Jay'i bulduğum yerde öldürücem"demişti Jungwon'u güldürmek için işede yaramıştı Jungwon gözyaşlarını sildi ve gülmeye başladı. O sırada Heeseung girdi sınıfa"Won bebeğim niye ağlıyorsun yoksa gene mi Jay? Gerçekten onu bu sefer kimse elimden kurtaramaz eğer oysa."demişti.Sunoo Heeseung'un koluna girdi ve onu bahçeye çıkardı herşeyi anlatmak için. Jungwon kafasını masaya koyarak uyudu.Uyandığında başının yanında Jay'in başını gördü Jay uyurken Jungwon'u izlemişti ve hala onun kahverengi gözlerine bakıyordu.
Jungwon hemen kendini toparlayıp kalktı.

"Benim kantine gitmem gerek evden su almayı unutmuşum Hyung sende sınıfına git ve sabah olanları unut bu sadece hatırlayınca garip oluyorum."~Jungwon
"Jungwon Heeseung rahatsız olduğunu söyledi bir daha böyle bir şey yapmıycam söz veriyorum. Bide bana Hyung demeden Jay desen olur mu?"~Jay
Jungwon şaşırmıştı arkasını dönüp Jay'e sarılmak hatta onu dudağından öpmek istiyordu ama yapamazdı. Jay'in ondan nefret ettiğini düşünürdü genelde Jungwon'u görmezden gelirdi.
"Peki Jay derim bundan sonra yeter ki..."~Jungwon
"Yeter ki ne Jungwon?"~Jay
"Yeter ki derslerinden kalma derslerinden kalırsan üniversite okuyamazsın da ondan şapşal."~Jungwon
Jungwon hızlıca kantine koştu ama cüzdanı cebinde yoktu. Heralde sınıfta düşürmüştü. Sınıfa geri döndü ama sınıfta yoktu o sırada telefonuna bildirim geldi. Öğlen arasındaydılar. Yani bol zaman vardı cüzdanı aramak için.

Jay ve Jungwon
(Özel konuşma)

Jay
Fotoğraf
Bunu mu arıyorsun?
Bahçeye gel!
Beni bulursan sana geri vericem!

Jungwon
Of Hyung zaten çok susadım!

Jay
1-hyung deme!
2-Kendinden büyüklerine of denmez!

Jay ve Jungwon çevrimdışı

Jungwon bahçeye gelince hızlıca Jay'i bulmaya çalışıyordu.

"Jungwon yetiştim mi?"~Niki
"Şapşal öğlen arası oldu yarım saat dedin 3 saattir yoksun ama şimdi benim Jay'i bulmam lazım"~Jungwon
"Hyung kelimesi noldu çöpe mi gitti?"~Niki
Niki Jungwon ile dalga geçerken Jay Jungwon'un kolundan çekiştirmeye başladı.Arka bahçeye götürdü Jungwon'u ve duvarla kendi arasına aldı Jay.

"Ja...Jay napıyorsun?"~Jungwon
"Ben seni bulduğum için ceza vericem sana"~Jay
Jay Jungwon'un eline bir çizik atmıştı.
"Jay naptın ah canım yanıyor ben Sunoo'ya ne diycem hepsi sabah birşey yoktu diyecek."~Jungwon
Jay Jungwon'u dinlemeden sınıfına gitmişti bile.Jungwon önce revire gitti ve eline pansuman yaptırdı.Heeseung, Sunoo ve Niki Jungwon'un elini sargılı görünce korkmuşlardı.Jungwon makasla yanlışlıkla kestiğini söyledi.
Jungwon sonra okuldan izin alıp eve gitmişti.Heeseung, Sunoo ve Niki Jungwon'un elini kim bu hale getirdi onu bulmaya çalışıyorlardı ve kararlıydılar üçü bir olup o kişiyi bulucaktılar.

-Bölüm Sonu-

Okul Arkadaşım-JayWon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin