-Jay'den-
Jungwon ile birlikte bir ev aldık bu evi sadece ben Jungwon ve Chaonsa biliyoruz.Jungwon her ne kadar kıskansada Chaonsa'nın bilmesini istemiştim.Sanki Chaonsa'ya karşı tekrar iyimser davranabilirmişim gibi hissediyorum ama bunu yapamam tekrar onun kalbini kırıp ailesini dağıtmaktan korkuyorum.Sonuçta annesi annem yüzünden kaza geçirip komada kalmıştı onca yıl her ne kadar ondan kendimi uzaklaştırmaya çalışsamda una daha çok yakınlaşıyor gibi hissediyorum.Jungwon kıskanmakta haklı zaten.Ben kendime dair hiçbir şeyi bilmiyorum Chaonsa'dan tekrar hoşlanmaya başladıysam Jungwon'u ne olarak görüyorum bilmiyorum kısacası hiçbir şey bilmiyorum.
-Chaonsa'dan-
Jay'in Jungwon'a olan ilgisi benim gelmemle son bulmuştu sanırım dün öptüğü çocuğa şimdi sönmüş bir aşkla bakıyordu.Bana tekrar aşık olmuş gibi bakarken içimin sızladığını hissettim.Jungwon için üzülüyorum Jay her zaman ne istediğini bilmeyen bir tipti ve bu bence hala öyle görünüyor ama yine burda üzülüp ağlayan Jungwon olucak gerçekten ona aşırı acıyorum ve üzülüyorum.
-Jungwon'dan-
Jay ile ev tuttuğumuzdan beri sürekli Chaonsa'yı eve çağırıp tüm gün onunla konuşup geziyor Jay beni unuttu galiba diyip duruyorum bende.Kıskanıyorum ama iki aşık arasına girilmez sonuçta sahte olsada evli sayılırlar.Evden çıkıp Christian'ı aradım ve onunla bizim evde buluştum annem evde yemek yaptığımı görünce Niki ve Sunoo'yu da eve çağırdı.Ben Niki Sunoo ve Cristian bütün gün yemek yedik ,oyun oynadık, bahçedeki çiçekleri suladık,futbol ve basketbol oynadık.Kısacası bütün gün son bir aydır mutlu olamadığım kadar mutlu olmuştum bugün ve ilk defa Jay'i düşünmeden geçirdiğim ilk mutlu olduğum gündü.Karar vermiştim Jay ile birlikte olan ilişkime biraz ara vericektim.O kabul etmese bile ben ona soğuk davranacaktım.
"Jungwon 5 gün sonra dayının yanına Amerika'ya gidicek ve okulunu orda okumaya devam ediceksin."
Annemin dediği şeyle elimdeki kapüşonlumu elimden düşürmüş gülümsemem solmuş bir şekilde kafamı anneme dönmüştüm.
"Ne!?Neden?Nerden çıktı bu şimdi?Ben Nikisiz Sunoosuz naparım anne!? Hayır asla oraya gitmiycem bu konu burda kapandı!"
"Peki o zaman bende Jay'in annesinden gelen tehdit mektubu ile ölünce işin ciddiyetini anlarsın o zaman ben odama çıkıyorum beni rahatsız etme Jungwon."
"Nerden çıktı bu tehdit mektubu? Anne öyle demek istemedim yani zaten dayımı çok özledim giderim tabi ama-"
"Ama ben Niki ve Sunoo'ya veda etmeden gidemem ki."
Son dediğim şeyle yere çökmüş ve sesimin kısıldığını hissetmiş ve hayata karşı pes etmiştim artık.Herşey bir engeldi ve mutlu olmama izin vermiyordu.-Bölüm Sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Arkadaşım-JayWon
RandomJungwon aslında Jay'in onu sevmediğini düşünür ama aslında bilmiyordur Jay'in onu ne kadar çok sevdiğini. Taki o güne kadar...