bölüm 10:Sunoo sevdiğine kavuştu

62 7 0
                                    

-Jungwon'dan-
Sabah uyandığımda sırtım ağrıyordu ödevlerimi yaparken uyuya kalmışım hala inanamıyorum.Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı yaptım ve metro ile okula gittim.Okula gidince
Heeseung Hyung dayanamayıp Jay'e ne olduğunu bana söyledi. Jay'in annesi benimle sevgili olmasına izin vermiyormuş ve şirket hisseleri için Jay'i zorla bir kızla evlendirmeye çalışıyormuş. Ne aptalca ama. Christian Jay benimle konuşmuyor diye bana yakınlaştı. Ben Jay'i seviyorum dememe rağmen yan sırada oturup derste bana birşeyler söylüyor. Yeter artık bu okuldan kaçıp gitmek istiyorum tabi Jay'i de kaçırıcam.
Candy benim Jay'e aşık olduğumu öğrenmiş. Ah Sunoo benim hayatımı niye anlattın ki. Neyse Candy bunu öğrendikten sonra hergün bana"Jungwon aşırı
zevksizsin " diyip duruyor ondan gerçekten nefret edip bir yandanda seviyorum yani arkadaş olarak tabikide. Jay ile ne kadar görüşemiyor olsak ta ben onu aldatmam zaten Jay'de bunu biliyor. Sunoo'nun Sunghoon Hyung'a aşık olduğunu biliyordum o yüzden Sunoo  Candy'ye benim Jay ile çıktığımı söylediği için Sunghoon Hyung'un yanına gittim ve Sunoo'nun ona aşık olduğunu söyledim. Sunghoon Hyung sanki bunu söylememi istiyormuş gibi Sunoo'nun yanına koştu ve yanağını öptü. Sunoo ne oluyor der gibi bana bakarken Jay'i gördüm gözünün altı kanamış kabuk bağlamıştı içim sızladı şuanda yanına gitmek istiyorum ama gidemem okuldaki bazı öğrenciler Jay'in annesine haber uçuruyormuş. Üzgün bir şekilde sınıftan içeri girdim. Sunghoon Hyung Sunoo'nun onu sevdiğini duyunca onu koşarak yanağından öptüğünü söylediğimde Sunoo önce bana kızdı sonrada havalara uçtu.  Harika artık Sunoo bile sevdiğine kavuşmuştu. Eve geldiğimde duş aldım ve yemek yedim. Jay'in gözüne ne olmuştu kim bilir ne kadar acımıştır.Kesin annesi yapmıştır.Jay'i  tehlikeye atamam benimle sevgili olduğu için annesi dayak atıyor.Onun canının yanması benim en son istediğim şey sonuçta, gece boyunca Jay'i düşünmekten uyuyamamıştım.Sabah kızarık gözlerle okula gidicektim aman ne harika derken Heeseung Hyung bana yazmıştı.

-Bölüm Sonu-

Okul Arkadaşım-JayWon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin