-Chaonsa'dan-
Jay ile Jungwon'a okulun çatı katındayken sürprizi söyleyebilirdim."Jay biliyorum bu an çok özel ama maalesef bölmek zorundayım çünkü ben evleniyorum.Bide hastalığım iyileşti."Jungwon bana bakarken"Eee bu çok güzel bir haber yani ikiside."Jay hala anlamsız bakışlarla etrafı inceliyordu."Ha öyle mi senin adına sevindim Chaonsa."dedi üzgün bir ses tonuyla.Jungwon anlamış olucak ki"Jay ne oldu?Neden üzgün bir şekilde söyledin?"dedi.Jay Jungwon'a cevap vermeden çatıdan ayrılmıştı.Jungwon bana ve Christian'a sarılıp veda etti ve Jay'in peşinden koşarak çıkmıştı.
-Jungwon'dan-
"Jay beni bekle lütfen.Nereye gidiyorsun?Ne oldu?"diye arkasından bağırırken okuldaki herkes bize bakıyordu.Jay'in yolda aniden durup arkasını dönmesi ile ona çarptım ve yere düştük.Herkes bize bakıp güldü.Ne yani gülünücek ne vardı ki bunda!? Jay'in üstünden kalktım ve onuda yerden kaldırıp ikimizinde üstünü temizledim.Okul grubundan bir sürü mesaj gelince olayı anlamıştım ama buna rağmen Jay'in bileğinden tutup gitmemesini yanımda kalmasını sağlıyordum.
~Okul Grubunda Yazılanlar~M:Bu Yang Jungwon değil mi?
K:Evet o ne olmuş Yang Jungwon'a?M:Yang Jungwon ile Park Jongseong sevgililermiş.
K:Ne!?
Jake:Pardon bundan sizene insanların işine karışmayın gidin ders çalışın.
Heeseung:Dedikodunuzu gidin başka yerde yapın ayrıca siz mi çıkıyorsunuz Jay veya Jungwonla karışamazsınız buna sizi ilgilendirmez.
Sunghoon:Haddinizi aşan konulara karışmazsanız sevinirim.
Niki:Sizi okuldan attırıyım mı yoksa siz mi okuldan gidersiniz.
M:Aman ne gitmiyoruz okuldan attır bakalım götün yiyorsa Nishamura Riki!
Sunoo: Arkadaşımla düzgün konuş velet önce yoksa saçını başını yolarım haberin olsun!
-Jay'den-
Oda neyin nesiydi? Bizimkiler bizi koruyordu ama ben ilişkimde her kötü birşey olduğunda kaçmayı tercih etmiştim.İşte ben o gün ne olursa olsun pes etmeyi değil yüzleşmeyi öğrendim.Jungwon'un tuttuğu ve bırakmadığı bileğimi onun elinden kurtarıp Jungwon'un elini tutarak bahçeye çıkardım.Jungwon'un elini kaldırdım ve"Evet Jungwon ile sevgiliyim ve bu sizi hiç ilgilendirmiyor.Jungwon'u üzmeye beye ona dokunmaya kalkan karşısında beni bulur haberiniz olsun."demiş, Jungwon'un dudağına öpücük kondurup geri çekilmiştim.Jungwon ne olduğunu bile çözemedi herşey o kadar hızlı yaşanmıştı ki ben bile inanmamıştım.Niki bizimle ilgili dedikoduyu yayan iki kişiyi okuldan attırdı.Okul Niki'nin amcasınındı.Yani okul nersedeyse bizim tayfanındı.Chaonsa evleniyor.Çocukluk arkadaşımın düğününe sevgilimle gidiceğim hiç aklıma gelmezdi.Okul bitip herkes evlere dağıldığında ben Jungwon ile birlikte eve gidiyordum çünkü evlerimiz yakındı.Jungwon'u boş koltuklardan birine zorlada olsa oturmaya ikna etmiştim, Jungwon'da bana karşı ısrar etsede en sonunda pes etmişti.Otobüsten inip evlerimize yürürken Jungwon bir anda yolun ortasında beni kendine çekti ve beni dudağımdan öpmeye başladı.Bende onun parfümünü içime çekiyordum.Gerçekten bir parfüm insana bu kadar mı yakışırdı.Geri çekildiğinde dudağına öpücük kondurup"İyi geceler bebeğim yarın düğünde görüşürüz.Ondan öncede gezeriz sabah uyandığında beni aramayı unutma seni çok seviyorum.Kendine dikkat et kedi surat."Sadece gülmüş sonra"Napıcaksın işte Park Jongseong'un kedisi olmak kolay değil.Sanada iyi geceler sevgilim.Uyandığım gibi ilk iş seni arıyor olucam."demiş gülerek evin kapısını açıp eve girmişti.Bende onların yanındaki eve girmiştim tabikide evlerimiz yanyanaydı.Pijamalarımı giyip yatağa yattığımda ay bütün odayı aydınlatıyordu sanki ay bile mutluydu Jungwon ile birlikte olmama.Telefonumdan Jungwon'un numarasını aradım.
"Nasılsın bebeğim?"~Jay
"Jay gerçekten mi? Uyumamız lazım Neyse iyiyim sen nasılsın?"~Jungwon
"Nolmuş sevgilimin sesini özledim ve aradım.Ben kötüyüm Jungwon."~Jay
"Neden?Kötü bir şey mi oldu?"~Jungwon
"Evet kötü bir şey oldu yanımda sen yoksun ve uyuyamıyorum."~Jay
"Yanına geliyim mi?"~Jungwon
"Evden çıkabilir misin ki?"~Jay
"Senin için denemeye değer bir şey beni bekle ve ben gelene kadar telefonu kapama"~Jungwon
"Tamam bebeğim kapamam telefonu."~Jay
"Jay evin kapısını açıcak mısın yoksa sabaha kadar kapıda mı bekliyim?"~Jungwon
"Ah özür dilerim bebeğim hemen kapıyı açıyorum."~Jay
"Tamam çabuk ol dışarısı biraz fazla soğuk."~Jungwon
Kapıyı açtığımda soğuk hava içime kadar işlemişti.
"Ama Jungwon montunu niye giymedin ki!"~Jay
"Giymeyi unuttum napıyım?"~Jungwon
"Geç içeri ellerin çok soğuk sıcak çikolata yapıcam ve sende sonuna kadar içiceksin itiraz kabul etmiyorum ona göre."~Jay
"İtiraz ediceğimi kim söyledi ki?"~Jungwon
"İstiyorsan film seç ve battaniyeyi sırtına al daha fazla üşüyüp hasta olma"~Jay
"Peki"~Jungwon
Jungwon ile hem sıcak çikolata içiyor hem film izliyorduk.Battaniyeyi ikimizin sırtına atmıştım.Jungwon filmi izlerken uyuyakaldı kafasını omzuma koyarak uyumuştu bütün gece burda uyursak her yerimiz tutulurdu.Jungwon'u kucağıma alıp yatağa taşıdım ve bende yanına yattım.Jungwon"Jay beni bırakma."demiş belime sımsıkı sarılmıştı.Bende ona sarılıp alnını öpüp saçlarını okşadım ve"Seni asla bırakmıycam bebeğim merak etme."dedim güldüm.Jungwon olunca hemen uykuya dalmıştım tabiki.-Bölüm Sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Arkadaşım-JayWon
RandomJungwon aslında Jay'in onu sevmediğini düşünür ama aslında bilmiyordur Jay'in onu ne kadar çok sevdiğini. Taki o güne kadar...