bölüm 13: Arkadaşım Chaonsa

56 6 0
                                    

-Jay'den-
Artık nereye gidersem gideyim anneme söylemeden ve otobüse veya metroya binip evden kaçıyordum.Bu gece Jungwon'un evine gizlice girip onu kaçırıcam.Umarım beni hırsız sanıp kafama vurmaz.Jungwon'un evine geldiğimde kapıda Christian ile konuştuğunu ve ona sarıldığını gördüm haliyle çıldırdım.O benimdi.Benim sevgilimdi.
Christian & Jungwon'un konuşmaları
"Ben kendimi çok yanlız hissediyorum Christian artık dayanacak gücüm kalmadı"Jungwon ağlıyordu sonra Christian'a sarıldı.Cristian Jungwon'u sakinleştirmek icin böyle söyledi:
"Şşşt Jungwon tamam sakin ol!Kendini üzme bak yarın okulada gelme hasta etmişsin kendini öksürüyorsun,burnun akıyor ve ateşin var.Beni aradığını görünce hemen geldim.Arkadaşlarına ve öğretmenlere hasta olduğunu söylerim ben.Hem ben burda kalıcam en azından annen ve baban geri dönene ve sen iyi hissedene kadar.Hadi dışarısı çok soğuk daha fazla hasta olma Jungwon içeri girelim."Böylece Cristian ve Jungwon eve girdiler.
-Jay'den-
Gözlerim dolmuştu ben bile ona böyle bakmamıştım hiç nasıl beceriyorda Jungwon'a bu kadar sevgi besliyor hemde sevgilisi varken.Ağlayarak yolda yürürken ortaokul arkadaşım Chaonsa beni durdurdu.
"Jay Jay di dimi?"
"Cha-Chaonsa şuan sana çok ihtiyacım var."diyip Chaonsa'ya sımsıkı sarılmıştım göz yaşlarımı tutmaya çalışarak.Chaonsa biraz şaşırdı ama sonra sarılmama karşılık verdi oda.
"Jay ne oldu seni bu kadar üzen ve yıkan şey ne?"
"Chaonsa be-ben çok kötü bir sevgiliyim dimi?"
"Sevgilinle ilgili bi dakika yoksa annen mi birşey yaptı?"
"E-evet Chaonsa annem beni zorla biriyle evlendirmek istiyor!"
"Ta-Tamam şimdi sakin ol ve herşeyi baştan anlat tamam mı Jay?"
"Peki gel önce bir banka oturalım."
Chaonsa ile bir banka oturmuştuk.Ben kafamı Chaonsa'nın omzuna koymuş bir yandan hıçkırıkla karışık ağlarken bir yandanda olan olayların hepsini tek tek anlatıyordum.Chaonsa iyi bir dinleyici ve iyi bir çözüm bulucuydu.Aslında o hem çocukluk arkadaşım hemde ortaokul arkadaşımdı.Uzun zamandır karşılaşmamıştık.Eskiden kısa sürede olsa Chaonsa ile sevgiliydik onunlaykende annem izin vermemiş ve karışmıştı bu yüzden 3 yıldır ne görüşüyor ne de konuşuyorduk.O benim hayatımı değiştirdi gözlerimi açıp etrafa bakmayı öğretti ama o gidince ben tek kaldım ve yine anneme boyun eğdim.Bütün olayları anlattığımda  bulabildiği tek çözüm benimle evlenmiş gibi davranmaktı.Bemde kabul ettim sonuçta Chaonsa iyi biriydi ve sadece rol yapıcaktık.En azından bunu Jungwon'a açıklamam daha kolaydı.Chaonsa'nın babası çok ünlü bir moda tasarımcısıydı.Annesi kaza geçirmişti ve yaklaşık 5 yıl komada kalmıştı.Sahi şuan annesi yaşıyor muydu?
"Chaonsa annen yaşıyor mu?"Onun omzuna koyduğum başımı diklestirip yüzüne bakarak sordum.
"Ha annemin geçirdiği kazayı bile senin annen yaptırmıştı.Neyse kötü günler geride kaldı boşver o günleri.Annem gayet iyi ve her zamankinden daha fazla sağlıklı durumda."
"İyi bari en azından annen iyiymiş."
"Üvey abim var bende geçen yaz öğrendim ve onu bulmak için buraya gelmiştim aslında.Adı Bong Cristian."
"Ne!? Ne demek Bong Cristian!?O bizim okulda ve benim sevgilimin yanında dolanıyor hatta şuan Jungwon'un evinde piskopat."
"Bir dakika sen benim üvey abimi tanıyor musun?"
"Evet Chaonsa tanıyorum."
"İyi hemen onu tedaviye götürmem gerek bana yardım et hem sevgilini hemde beni kurtar Jay."
"Peki Chaonsa ne yapmam gerek."
Ben ve Chaonsa Chaonsa'nın evinde kalıcaktık anneme burdan baş kaldırmaya başlıyacaktım.
-Jungwon'dan-
Uyandığımda Cristian yanımdaydı.O nasıl bizim eve girmişti ki!Telefonuma baktığımda son aramamda Christian'ı aradığımı gördüm.Başım  deli gibi ağrıyordu.Mutfaga inip ilaç içtim.Annemler eve gelmişlerdi hemen Christian'ı evden çıkarmalıydım.Annemler uyanmadan Christian'ı uyandırdım ve annemlerin eve geri döndüğünü onunda evine gitmesini söyledim oda dün ateşimin çıktığını ve onu çağırdığımı söyleyerek evden ayrıldı.Jay'i düşünürken kendimi hasta etmiştim yine ve yine.

-Bölüm Sonu-

Okul Arkadaşım-JayWon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin