Ekip, birkaç dakika bakıştıktan sonra aldıkları haber ile dağılmaya karar vermişti.
Aradıkları cevabın kendilerinde olmadığı belliydi ve yaygara kopararak da bir şey kazanamayacakları aşikârdı.
"Hürkan, Amiri ara da ona göre git."
"Ben de aramayı planlıyordum zaten." Hürkan, çalan telefonu ile elini cebine atmış,"Ah, şansa bak, Amir arıyor." demiş ve hurdaya dönen telefonu ile cebelleşerek, aramayı cevaplamıştı.
"Hürkan, Ali'den haberleri aldım. İşim bitti, oraya Neşem ile geliyorum, birlikte Mahmut Can'ın, ailesine gidelim, Ali maalesef yetişemez."
"Tamam, Amirim." Hürkan, kısa süren konuşmasını bitirince ona dönen gözlere, anlamsız bakışlar atıyordu.
"Kardeşim, bön, bön bakma da bu telefonun hâli ne Allah aşkına?"
"Geçenlerde düşürdüm."
"Onu anladık kardeşim de git değiştir ya da yaptırt. Acil bir şey olursa sana nasıl ulaşacağız? Hurdaya dönmüş bu telefon."
"Emir, iyisin, hoşsun da bana ne olabilir ki?"
"Hürkaaan!" Emir, ikaz eden ses tonuyla karşılık vermişti.
Hürkan, aldığı ikaz ile,"pes ediyorum" adlı ses tonunu kullanmayı tercih etmişti."Tamam, Emir. Yaptırtacağım." demişti.
•••
Ali, geldiği karakola göz gezdirip, içeri girmişti. Ekibi, suçlu değildi ama anonim ihbar yüzünden olay büyürse işin içinden çıkamazdı ve her ne kadar olaya meslektaşları da hâkim olsa da uzlaşma şarttı. -Evet ekibine, saldırmıştı ancak ilk atak da Umut'tan gelmişti. Umut, elbette kendisini korumuştu ancak bu olanlardan sonra olacaklar tam bir muammaydı.Ali, içindeki ses ile konuşarak, süt dökmüş kediye dönmüş, ekibinin yanına ilerlemişti.
Onu, gören ekip, anında av bekleyen kaplanlar gibi omuzlarını dikleştirip, gözlerinde beliren parıltılar ile geri dönütte bulunmuştu.
Ali Çakmak etkisi sanırım buydu?
Ali, belli belirsiz tebessüm edip, ekibinin yanına yaklaşıp, ellerini ceplerine atıp, ıslık çalarak, etrafa,"Ben, buradaki yetkili kişiyim, ekibime, el uzatmayın." imajı vermişti.
Verilen imajdan en çok ekibi etkilenmişti. Ekibe, Ali Çakmak hayranları diye hitap etsek, yanlış bir tabir kullanmış sayılmazdık(?)
"Ali bey, hoşgeldiniz."
"Hoşbuldum da bu vaziyette nedir?"
"Ekibiniz ile kurbanın, ailesi birbirine girmiş."
"Şunu bir düzeltelim, ekibim, kurbanın, ailesinin ofansif tavırları yüzünden burada."
"Bana bak, polis, mol-"
"Ne yaparsın, Moruk?" Ali, küçümser bir tavırla eğilip, pijamalıya meydan okumuştu.
"Ekibine ne yaptıysam o-"
"Ha, kabul de ediyorsun yani? Sen, bana bak asıl. Ekibime, göstermiş olduğun tutumdan dolayı seni, sürüm, sürüm süründürebilecek yetkiye sahibim ben. Ayağını denk al ve geri bas."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵏᵃᵗⁱˡ(ˢᵉⁿˢⁱⁿ)[PORGOLA]
Action⚠️Lütfen tüm yazıları okumadan kitaba başlamayın.⚠️ 💫Porgola kurgusudur.💫 ❣️:Rica ediyorum okumadan önyargı ile yorum atmayın. °••° ✨~Kurgu hakkında kısa bilgi.~✨ 🌼:Genç, yakışıklı bir polis ve umursamaz, yakışıklı bir katilin yolları hiç kestir...