¢нαρтєя:6🔒

687 242 282
                                    

Hürkan, sakinleştiğini hisseder, hissetmez rotasını olay mahalline çevirmişti.

"Hadi, Hürkan! Yapabilirsin, sadece dayan ve önüne bak!"

Kendince motive edici sözlerini söyleyip, ekibinin yanına gitti.

"Hürkan, iyi misin?" -Bu söz Ali'den, çıkmıştı.

Hürkan, küçük bir tebessüm eşliğinde,"İyiyim, sorduğunuz için teşekkür ederim." diyerek, karşılık vermişti.

Bu sefer söze amiri girmişti.

"Dediğin gibi, Gül sokakta bizi bir cinayet bekliyorsa devriye ekibi ayarlamam şart ve bu fikir senden çıktığına göre?" Emre, Hürkan'a doğru dönüp,"Senin de, devriye gezecek ekipte olmanı hatta yönetmeni istiyorum sebebine gelecek olursak hem sana, güveniyorum hem de yanıldığımı sözlerin ile ispatlayamayacağın için somut bir kanıta ihtiyacım va-"

Hürkan, eş zamanlı bir şekilde amirinin, sözünü kesmişti,"Doğrusunu söylemek gerekirse işimden her ne kadar keyif alsam bile beni, denek olarak görmeniz, hoşuma gitmiyor...Madem beni, durduk yere devriye ekibine kattınız ve dediğiniz gibi araçla hareket hâlinde olan bir ekibi yönetmeye layığım, izninizle ofise gidip devriyeye başlayayım."

Emre, Hürkan da, bu yeni değişikliği neyin çıkardığına şaşırmıştı. Ne dese yanlış anlıyordu, tekrar söze gireceği zaman da Ali, engel olmuştu.

"Emre, Hürkan haklı. Sırf sana, karşı çıktı diye durduk yere devriye gezintisine çıkartıyorsun. Cidden olacak iş mi bu?"

Umut ve Mert ise kendilerince tuttukları tempo ile bir nevi sesleri çıkmasa da amirlerini, protesto ediyorlardı.

Emre, tekrar aynı şaşkınlığı yaşamıştı bu ekip kendisi yok iken ne yaşamıştı da herkes kendisine düşman kesilmişti?

•••
Hürkan, sinirle kendisini orada bulunan polislerden birisinin arabasına atıp ofise doğru yol aldı.

"Sikeyim, beni, hangi akıla hizmet devriyeye çıkartır?"

Sizlere göre bu normal gözüküyor olabilir ancak ofiste, devriye ekibi işe yeni başlayan ya da çok bilgisi olmayanların seçildiği bir ekipten oluşuyordu ve Hürkan doğru dürüst adımını atmadığı devriye ekibine yıllar sonra seçilmişti.

Yanındaki polisler, ona bön bön baktığında o da omuz silkerek karşılık vermişti.

Şu an ne kendisini açıklayacak ne de sohbet edecek havası yoktu.

•••
Hürkan, ofise adımını atar atmaz 2 poliste beraberinde gelmişti.

"Efendim, devriyeye hemen bugün mü çıkacağız, yoksa yarın mı?"

Hürkan, kendisine saygı ekiyle yönlendirilen soru karşısında biraz egosunun okşandığını hissetse de eski kararından vazgeçmemişti.

"Şimdi çıkıyoruz, katilin, 1 gün ara verip vermediğini ya da önceden seçtiği yerlerde gezip gezmediğini de kesin olarak bilmiyoruz bu yüzden Gül sokağını keşfedip, araştırmamız gerekiyor." demişti.

ᵏᵃᵗⁱˡ(ˢᵉⁿˢⁱⁿ)[PORGOLA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin