"Tamam, geliyorum. Mert'i, çağırmanıza gerek yok. Hayır, hayır o, Mert'e, söyleyin de kavga edip, durmasın. Biliyorum, laftan anlamıyor ama yapacak bir şey yok. Ben, gelene kadar susturmaya çalışın ve o, aptal Gazeteciyi sakinleştirmeye çalışın. Tek başınıza spekülasyonlarından kurtulamazsınız."
"Katil, yine mi iki ara sokak öteyi seçti? Nasıl ya...En son farklı yerden haber almıştık? Eskiyi mi tekerrür ediyor diyorsun? Olabilitesi yüksek. Şey, sokak ismi neydi? Begonvil sokak tamam. Geliyorum."
"O, ses kim mi? Hürkan ile beraberim ya, balık hafızalı mısın? Tamam, tamam kapat. Geliyorum."
Ali ve Hürkan, telefonu kapatır, kapatmaz kendilerine dönen, iki adet göz ile açıklama yapmaya başlamıştılar.
"Şu meşhur Katil ile ilgili. Gitmem...Gerekiyor."
"Ofisin dışına bir Gazeteci gelmiş. İsyan başlattığını, bizim, başarısız olduğumuzu, kamuoyunun desteği ile ofisi yıktırtacağını vs.söylemiş. Amir, üstlerle görüşüyormuş. Yetkili kişi olmadığı için Mert de, Gazeteci ile kavga etmeye başlamış."
"Peki, siz, işinize bakın. Biz, içeriye girelim o hâlde?"
"Tamam, sonra görüşürüz?"
"Görüşürüz, Hürkan." Ömer, içeriye doğru yürümeye başladığı an parmaklarının arasında hissettiği parmaklar ile afallamıştı.
"Çok gerginim!" Hürkan, mırıldana, mırıldana ilerlerken, Ömer'in, ellerini ani bir refleksle tuttuğunun farkında değildi ve farkında olmadığı için Ömer'i de, sürüklemeye başlamıştı.
"Hürkan?"
"Ah, efendim?" Hürkan, Ömer'in, seslendiğini duyar, duymaz olduğu yerde durmuş, kendisiyle beraber gelen kıvırcık, sayesinde ellerine bakma gereği duymuştu.
"Şey...Elimi tutup, beni de, yönlendirdiğinin farkında mısın?"
•••
"Kaan, tekrar test gerekli miydi? Yaptım ve kanında o, uyuşturucu çıktı.""Testin, tüm anında orada mıydın?"
"Sen...Benden...Şüphe mi duyuyorsun?"
"Gereksiz drama yapma, Orkun. Birimlerimiz farklı ve sen, Cenk Yılmaz'ı, tanımıyorsun.
"Tanımıyor oluşum beni, senden...Daha az tecrübeli yapmıyor!"
"Orkun, şu an saçmaladığının farkında mısın?"
"Ben mi...Saçmalıyorum? Şaka gibi gerçekten!"
"Dikkatimi dağıtmak yerine farklı uğraşlar edinebilir misin?"
"Peki, gidiyorum ama o, kadının...Kanında tekrar o, uyuşturucunun çıkacağına dair her türlü bahse girerim!"
"Bahis mi istiyorsun?"
"Hm?"
"Bahis diyorum. Madem bu, kadar kararlısın. Kaybedersen..."
"Onu, kaybedersem konuşuruz."
•••
"Mert, sakin ol!""Bana, sakin ol deme."
"Fısır, fısır ne konuşuyorsunuz!"
"Çok mu merak ettin?"
"Evet?"
"Git de kendi işini yap!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵏᵃᵗⁱˡ(ˢᵉⁿˢⁱⁿ)[PORGOLA]
Action⚠️Lütfen tüm yazıları okumadan kitaba başlamayın.⚠️ 💫Porgola kurgusudur.💫 ❣️:Rica ediyorum okumadan önyargı ile yorum atmayın. °••° ✨~Kurgu hakkında kısa bilgi.~✨ 🌼:Genç, yakışıklı bir polis ve umursamaz, yakışıklı bir katilin yolları hiç kestir...