𝟲

1K 129 384
                                    

sınır 20 oy ve yorum

︶꒦꒷♡꒷꒦︶

Kollarını küçük yuvarlak masaya yasladın ve etrafını incelemeye başladın. Son ses çalan müzik etrafınızdaki insanları fazlasıyla eğlendiriyor gibiydi.

"Nereye bakıyorsun?" diye sordu genç kadın, hafif doğruldu ve uzun kahverengi saçlarını savurdu.

"Öylesine, insanlara bakıyorum." Ortamın sesinden dolayı duyulması zor bir tonda konuşmuştun.

Shoko kafasını salladı, o da senin gibi kollarını masaya yaslamıştı. Bir süre sonra oflayarak konuştu. "Tanrım, o ikisi nerede kaldı? Geldikleri zaman bizi bekletmenin hesabını verecekler."

"Kesinlikle." Kıkırdayarak genç kadını onayladın ve içkinden bir yudum aldın.

Shoko kırmızı bir rujla süslemiş olduğu dudaklarını birkaç kez birbirine bastırdı ve ardından sana döndü. "Y/N, Nanami'yle aranız nasıl?"

Hafifçe öksürdün, yüzündeki mutlu ifade yerini acı bir gülümsemeye bırakmıştı. "Aynı, değişen bir şey yok." dedin, seni daha iyi duyabilmesi için Shoko'ya biraz daha yaklaştın. "Hem artık ne değişebilir ki Shoko? Biz zaten boşandık, aramızdaki ilişki çoktan bitti bile."

Shoko elini senin omzuna koydu, nazikçe gülümsedi. "Peki ya senin aşkın bitti mi? Artık gerçekten Nanami'ye karşı hiçbir şey hissetmediğini söyleyebilir misin?"

Kafanı olumsuz anlamda salladın. "Hayır. Bilmiyorum. Ben..." Derin bir nefes verdin ve alt dudağını dişledin. "Ben o kavgayı hiç etmemiş olmamızı dilerdim."

"Bunlar senin suçun değildi." Shoko, yanında olduğunu belli eder bir şekilde sırtını okşuyordu.

"Bebeğimi yeni kaybettiğim zamandı. O sıralar doğal olarak en çok Nanami'ye ihtiyacım vardı." Ağlamamak için kendini zor tutuyordun, histerik bir şekilde güldün. "Sonra bir akşam, Nanami işiyle ilgili çok önemli bir durum olduğunu söyleyerek evden çıktı. O evden ayrıldıktan yaklaşık bir buçuk saat sonra, Nanami'nin beni aldattığına dair bir mesaj geldi telefonuma."

O gece Nanami'yle büyük bir kavga etmiştiniz. Birbirinize geri dönüşü olmayan kırıcı sözler söylemenizin üzerine, gece boyunca düşünüp boşanma kararı almıştınız.

İşte, hayatınız bir gecede böylesine değişmişti.

Bir mesaj yüzünden.

"Mesajı atan kimdi?" diye sordu Shoko. Dikkatle seni dinliyordu.

"Bilmiyorum, kim olduğu görünmüyordu."

"Mesajı Nanami'ye göstermiş miydin?"

Kafa salladın. "Evet göstermiştim."

"Anladım.." Genç kadın bir süre duraksadı, birkaç cümleyi kafasında toparlamaya çalışıyordu. "O zamandan beri hâlâ aynı fikirde misin? Yani, hâlâ daha Nanami'nin seni aldattığına inanıyor musun?"

"Bilmiyorum. Artık ne düşünmem gerektiğini bile bilmiyorum Shoko. Zaten olan oldu ve bize bak, şimdi bu durumdayız." Konuşurken arada bir sesin titriyordu. Böyle bir ortamda kesinlikle ağlamak istemiyordun.

Hiraeth || Nanami Kento [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin