sınır 20 oy ve yorum
︶꒦꒷♡꒷꒦︶
"Ah, harika gidiyorsun... Böyle devam et sevgilim." Nanami'nin kalçanın üzerinde duran eli yumuşak eti sıktı ve onu kabaca yoğurmaya başladı. Onun bu hareketiyle beraber dudaklarından ufak bir inleme firar etti, eğildin ve Nanami'nin boynunu ısırdın.
"Imh, ah, çok fazla... Çok dolu hissediyorum." dedin inlemelerinin arasından, kendini yukarı kaldırdın ve tekrardan Nanami'nin aletine oturdun. Genç adamın kesik inlemelerini ve hırıltılarını şimdi daha net duyuyordun.
"Yardımcı olmamı ister misin?" Nanami iki eliyle kalçalarını sıkıca kavradı, fakat anında onun ellerini tuttun ve kendi dizlerinin üstüne yerleştirdin.
"Kontrolün bende olduğunu unuttun mu yoksa?" Sırıttın ve bacaklarını birazcık daha araladın. "Ama istersen bacaklarımı açık tutmamda yardımcı olabilirsin sanırım.."
"Seve seve." Nanami yavaş hareketlerle bacaklarını okşamaya başladı, bir yandan da dikkatle seni izliyordu. Vereceğin hiçbir tepkiyi kaçırmak istemediği apaçık ortadaydı.
Kalçalarını havaya kaldırıyor ve tekrar indiriyordun, ilk birkaç seferde canın acısa da bir süre sonra bu acı yerini zevke bırakmıştı. Yatak odanızın her bir tarafında kesik inlemeleriniz ve çarpışan tenlerinizin sesi yankılanıyordu.
"Uh, çıldıracağım. Nanami..." Kalçaların hızlı bir tempoda Nanami'nin kalçalarına çarpmaya devam ederken onun adını sayıklamaya başlamıştın. Saçların fena halde dağılmıştı, onları tek bir tarafında topladın ve yakışıklı kocanın suratına doğru eğildin. "Öp beni."
"Siktir, bu kadarı yeterli." Sen daha ne olduğunu anlayamadan, bir anda kendini Nanami'nin altında buldun. Dudakları vahşi bir şekilde senin dudaklarına kapandı ve ardından büyük bir ustalıkla içine girmeye başladı.
"Mmh, ah, Nanami!" Nefes nefese Nanami'nin dudaklarından ayrıldın ve tırnaklarını onun sırtına geçirdin. "Ben, ben... Ben-"
"Sen, ne? Bebeğim, söyle bana." Nanami boynuna doğru eğildi ve oraya birkaç ufak ısırık bıraktı, bu sırada hızlıca içine girip çıkmaya devam ediyordu.
"Ben.. boşalacağım! Dur, dur lütfen! Bu çok-" Gözlerin karardı ve dudağını sertçe ısırdın, ağzına yayılan kan tadını aldığında sesli bir şekilde yutkundun.
Nanami bir anda içinden çıktı ve uzun parmakları anında klitorisini buldu, şişmiş yumruyu hızlı ve dairesel hareketlerle ovmaya başladı.
"Dur! Nanami! Tanrım, lütfen! Nanami!-" Kelimenin tam anlamıyla yüksek sesli bir çığlık attın ve titreyerek doruğa ulaştın. Bir saniye sonrasında karnının üstünde hissettiğin sıcaklıkla Nanami'nin de seninle aynı anda doruğa ulaştığını anladın. Bacakların jöle gibi olmuştu, nefeslerin düzensizdi ve kalçan fena ağrıyordu.
Nanami yanına uzandı ve seni kendine doğru çevirdi. "Bu gece çok cesurdun, aferin sana." Gülümsedi ve sana sıkıca sarılarak alnına ufak bir öpücük bıraktı.
"Biliyorum." Sen de onun gibi gülümsedin ve kocanın sarı saçlarını okşamaya başladın.
Nanami derin bir nefes verdi ve kahverengi gözlerini senin gözlerine dikti. "Sevgilim, yarın öğleden sonra iş amacıyla yurt dışına gideceğim. Bu birkaç gün sürecek, o sürede bensiz idare edebilecek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiraeth || Nanami Kento [✓]
FanficKısaca hiraeth, kaybettiğimiz ve geri dönemeyeceğimiz bir kişiye karşı duyulan özlemi anlatır. •Nanami Kento × Reader •Cinsellik bulundurabilir.