sınır 20 oy ve yorum
︶꒦꒷♡꒷꒦︶
"Gel bakalım Y/N, şuraya uzan da son durumuna bir bakalım. Önceki kontrolünün üzerinden epey bir zaman geçmiş."
"Evet, bir süredir meşgul olduğum için gelemedim. Açıkçası herhangi bir şikayetim de olmadığı için hep ertelemiştim, ama şu son zamanlarda bazı şikayetlerim var." dedin genç kadının işaret ettiği yere uzanırken.
"Ne gibi şikayetler?" diye sordu doktor, ardından senin elbisenin eteklerini tuttu ve elbiseyi karnına kadar sıyırdı. Hemen sonrasında soğuk jel kasıklarına ve karnına temas ederken hafifçe irkildin.
"Ara sıra kasıklarımda ağrılar oluyor, ayrıca bir haftadır falan düzensiz kanamalarım var. Her seferinde regl olduğumu sanıyorum ama olmuyorum."
"Anlıyorum, şimdi ne olduğunu göreceğiz bakalım. Aslına bakarsan bu dediklerin pek de iyiye işaret değil ama şikayetlerinin sebebi başka bir şey de olabilir tabii." Genç kadın ultrasonun başlığını kasıklarına bastırdı ve üzerinde gezdirmeye başladı. "Her ihtimale karşı sana bir test de yaptıralım."
"Tamam." dedin kısık bir ses tonunda, gözlerini kocaman açmış ve meraklı bir şekilde ekrana bakıyordun.
"Hmm..." Doktor ultrasonun başlığını kasıklarında gezdirmeye devam ederken bir yandan dikkatlice ekrana bakıyordu. "Sanırım ağrılarının sebebini anladım."
"Neymiş? Kötü bir şey mi?"
"Kistlerin büyüme göstermiş gibi görünüyor... En son geldiğin muayenede boyutları bu kadar büyük değildi diye hatırlıyorum." Doktor ultrason ekranını biraz büyüttü ve sana işaret etti. "Bak, ayrıca çoğalmışlar da. Neredeyse rahminin tamamını çevrelemişler."
"Bu.. ne anlama geliyor yani?" Sesli bir şekilde yutkundun, doktorun vereceği cevap seni fazlasıyla korkutuyordu.
"Bu kistler bazen hamileliğe engel olabiliyor. Senin kistlerin iyi huylu, pek bir sıkıntı yok gibi. Ama daha öncesinde düşük yaptığını da göz önünde bulundurursak, tekrardan hamile kalman zor ve sıkıntılı olabilir." Genç kadın ekrana bakarak konuşmaya devam etti. "Hadi hamile kaldın diyelim, maalesef ki bu durumda yine düşük yapma ihtimalin de epey yüksek oluyor."
Dudaklarını birbirine bastırdın ve titrek bir nefes verdin. Kistlerinin büyümüş olmasından pek etkilenmemiştin, ama tekrar anne olamayacağın gerçeği suratına çarptığında resmen kendini ağlamamak için zor tutmuştun. Neredeyse tüm vücudun titriyordu.
"Kistlerin önceden iki santimden küçükken, şimdi yaklaşık üç santim boyutundalar..."
"Kendiliğinden küçülme göstermezler mi?" diye sordun, resmen konuşmakta güçlük çekiyordun ama merak ettiğin şeyler vardı.
"İki santimden küçük olsalardı gösterirlerdi, ama şimdi bu çok düşük bir ihtimal. Tamamen kaybolmalarını beklemiyoruz ama en azından küçülmeleri için tedaviye başlamak en doğrusu." Doktor ultrasonun başlığını kasıklarından çekti ve rulo peçeteden büyük bir yaprak kopartıp üstünü silmen için sana verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiraeth || Nanami Kento [✓]
FanfictionKısaca hiraeth, kaybettiğimiz ve geri dönemeyeceğimiz bir kişiye karşı duyulan özlemi anlatır. •Nanami Kento × Reader •Cinsellik bulundurabilir.