ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

26 5 5
                                    

ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...

(ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ): ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ...ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 9.00 ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΙΣ 1.00...ΜΕΤΑ ΣΤΙΣ 1.30 ΕΧΕΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ....ΑΠΟ ΤΙΣ 14.30 ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 5.00 ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΞΕΣΚΑΣΕΤΕ...ΑΠΟ ΤΙΣ 5.15 ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 8.00 ΕΧΕΤΕ ΠΑΛΙ ΧΟΡΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΤΕ ΒΡΑΔΙΝΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ..

(Y/N): Βραδινη διασκεδαση?

(ΚΛΕΙΩ): Ναι...μπορουμε να βγουμε εξω και να παμε σε κλαμπ...

(ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ): ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΚΛΠ...ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΑΝΤΕ ΤΡΕΙΣ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΟΙ...

(???): ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ?

(ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ): ΧΑΧΑΧΑΧΑ...

(ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ): ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΧΟΡΟΣ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

(ΚΑΤΙΑ): Ηρθαμε και μεις...

(???): Γκουχου γκουχου..

(ΚΑΤΙΑ): Κλειω παμε για φαγητο...(την πηραν και εφυγαν)

(Y/N): Παρεπιτοντως δεν γνωριστηκαμε...με λενε y/n

(???): Χαρηκα με λενε ναντια...

(Y/N): Ολα καλα?...γιατι σε βλεπω λιγο χλωμη

(ΝΑΝΤΙΑ): Μια χαρα γιατι?

(Y/N): Οχι τιποτα...(μετα απο λιγο πηγαμε στο κυλικειο-καφετερια)..πωω χαμος γινεται εδω...κοιτα μια ουρα

(ΝΑΝΤΙΑ): Καθε φορα ετσι ειναι...(ειμασταν οι τελευταιες στην σειρα)

(Y/N): Μα καλα αυτοι εχουν πιασει το μπουρου μπουρου και δεν λενε να παρουν τις μεριδες του και να φυγουν...(πηγε να τους μιλησει και η ναντια την πιανει απο το χερι)...

(ΝΑΝΤΙΑ): Θα μπλεξεις ασχημα μην πας...στο λεω γιατι τους ξερω απο περσυ....και οσες τα βαλαν μαζι τους ειχαν κακα ξεμπερδεματα

(Y/N): Οοο...υπαρχουν τετοια πραγματα εδω?...σοβαρα?

(ΝΑΝΤΙΑ): Δεν ειναι οτι φαινεται..μπορει να φαινεται ωραια σχολη κλπ αλλα υπαρχει πολυ αλητεια...

(???): Θελετε κοτοπουλο με πουρε?

(Y/N): Ναι ναι ευχαριστω..(σερβιριστηκαν και πηγαν να κατσουν σε ενα τραπεζι)

(ΚΛΕΙΩ): Y/N...ΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ...

(Y/N): Τι λες παμε?

(ΝΑΝΤΙΑ): Μπα...εγω καλυτερα θα κατσω εδω μονη μου...

Between dance and loveWhere stories live. Discover now