ΚΕΦΑΛΑΙΟ 70

31 2 0
                                    

(ΕΓΩ): Μμμ...(αρχισα να κλαιω με ελιγμους ωσπου καποια στιγμη ειδα καποιον να με κοιταει...φορυσε μασκα δε μπορουσα να τον δω καθαρα...ετσι σηκωθηκα γρηγορα και εφυγα)

........................................

(ΕΓΩ): Μμμ και που θα μεινω τωρα?...(η ωρα ειχε και περασει και αρχισε να βρεχει,εγω ετρεξα γρηγορα κατω απο ενα υποστεγο)...εχει βαλει κρυο...μπρρρ...(κοιταζα τριγυρω και δε υπηρχε ουτε ενα αυτοκινητο στο δρομο...τοσο ερειμικα...ειμουν μονο εγω και ενας τυπος με μασκα σε ενα παγκακι λιγο πιο διπλα)...τ-τι σ-στο κ-καλο?...αυτος δεν ηταν και πριν?...(αρχισα να απομακρυνομαι και τον ειδα που σηκωθηκε...)

Ναι,ειχα χεστει πανω μου και αρχισα να τρεχω μεσα στα σκοτεινα στενακια μιας και τα μαγαζια ειχαν κλεισει και δε μπορουσα να κρυφτω εκει....

Μετα απο λιγο συνιδιτοποιησα οτι μπροστα μου υπηρχε αδιεξοδος

(ΕΓΩ): Οχι ρε φιλε...(κοιταξα πισω μου και ηταν αυτος)...οχι δε με παιρνει...οχι...(με πλησιαζε ολο και περισσοτερο)...YAHH!!!...ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ?...(δεν απαντησε...ακριβως μπροστα μου υπηρχαν κατι καδοι που ανετα μπορουσες να σκαρφαλωσεις για να πηδηξεις στο επομενο στενο...)

Μη με ρωτησετε,δε το σκεφτηκα πολυ...αυτο εκανα...σκαρφαλωσα στους καδους και πηδηξα γρηγορα πανω απο τον τοιχο και επεσα κατω...

(ΕΓΩ): ΑΑΑ!!!...ΓΑΜΩΩΩ...ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!....ΑΑ!!!...(εκλαιγα απο τον πονο...παιζει να το εσπασα..)...YAHH!!!! ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΘΕΛΕΙΣ??...ΜΜΜ...

Τον ειδα μπροστα μου

Ολα μαυρισαν

END POV

??? POV

Ολο το απογευμα την ακολουθουσα και ηταν με ενα αγορι

Μαλλον το αγορι της

Μετα συνιδιτοποιησα οτι ειναι ενας φιλος της,ερωτευμενος μαζι της

Υστερα τους ακουσα να μαλωνουν για εμενα...αυτος εφυγε και αυτη ηταν μονη της...ναι συνεχισα να την ακολουθαω...δεν υπηρχε περιπτωση να την αφηνα μονη με τετοιο καιρο και μεσα στη νυχτα

Καταλαβε οτι την ακολουθαω...τρομαξε και αρχισε να τρεχει ωσπου εφτασε σε αδιεξοδο

Με ειδε και αρχισε να σκαρφαλωνει στους καδους σαν μαιμου...ναι την τρομαξα αλλα δεν ηθελα να με δει κανονικα...ετσι την ακολουθησα και αυτο που ειδα με σοκαρε

Το ποδι της αιμοραγουσε και το κοκκαλο ειχε πεταχτει εξω...λυποθυμισε..

Ετρεξα κοντα της

Between dance and loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang