ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21

22 2 0
                                    

(ΜΠΑΜΠΑΣ): Καθυστερημενη γενηθηκες και καθυστερημενη θα μεινεις...παλιο τ*******(τον ειδα να βγαινει εξω απο το σπιτι...με αγροιοκοιταξε και εφυγε)

........................................

(JIMIN): Που τα βρηκε τα αιμ....(βγηκα χωρις δευτερη σκεψη απο το αυτοκινητο...ετρεξα γρηγορα και χτυπησε την πορτα)

*χτυπα η πορτα*

(Y/N): Μαμα...(επεφταν δακρυα..)

(JIMIN): Y/N  ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!!!...(ειδα οτι δεν μου απανταγε...νευριασα και εδωσε μια στην πορτα...αυτο που αντικρισα ηταν τραγικο....η Y/n ειχε αγκαλια την μητερα της η οποια αιμορραγουσε...)

(Y/N): Κ-κυριε j-jimin....

(JIMIN): Βρες μου το κουτι πρωτων βοηθειων γρηγορα....(εκλεγε πολυ...το εφερε και της εβαλα πεταντιν στο κεφαλι...υστερα πηρα εναν επιδεσμο και της το τυλιξα....η Y/n ηταν καθισμενη στο πατωμα και ειχε βαλει το κεφαλι της στα ποδια της...)...

ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ

(JIMIN): Ειστε καλα τωρα?

(ΜΑΜΑ): Π-πρεπει ν-να σ-σε ε-εχω ξ-ξαναδει...

(JIMIN): Μην κουραζεστε...(την σηκωσα)...που ειναι το δωματιο?

(ΜΑΜΑ): Πρωτη πορτα αριστερα...γκουχου γκουχου....(την αφησα στο κρεβατι και την σκεπασα)...ε-ευχαριστω π-πολυ α-αγορι μ-μου...

(JIMIN): Σιγουρα θα ειστε καλα?...θελετε να σας παω στο....

(ΜΑΜΑ): Ο-οχι...μια γρατζουνιτσα ειναι...

(JIMIN): Καλο βραδυ...

(ΜΑΜΑ): Η Y/n...πρεπει να...(πηγε να σηκωθει και την ξαναεβαλα στην θεση της)

(JIMIN): Θα την δω εγω...μην ανησυχειτε...(εκλεισε τα ματια της και πηγα μεσα...την ειδα στο πατωμα και καθισα διπλα της)....

(Y/N): Αληθεια συγγνωμη που....

(JIMIN): Δεν χρειαζεται να απολογεισε....αυτος που βγηκε απο το σπιτι ποιος ηταν?

(Y/N): Ο...ο πατερας μου...

(JIMIN): Τελος παντων παμε πισω θα μας ψαχνουν....

(Y/N): Συγγνωμη και παλι....(ετρυβε τα ματια της...)

(JIMIN): Θα σε περιμενω εξω...(βγηκα και μπηκα στο αυτοκινητο)

ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...

Μπηκε στο αυτοκινητο και ειχε τα μουτρα κατω

(JIMIN): Εχει ξανασυμβει αυτο?

(Y/N): Δεν θελω να το συζητησω...

Between dance and loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang