(Y/N): Σ-στο γ-γονατο...μμμ(την πηρε αγκαλια σε στυλ νυφης)
..............................
(JIMIN): Θα την παω στην νοσοκομα...κλειω περνα μετα απο το γραφειο να μιλησουμε...(την πηγε γρηγορα)
ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...
(ΝΟΣΟΚΟΜΑ): Θα σου το πιεσω λιγο για να δω αν εχεις σπασει τιποτα ενταξει?
(Y/N): Οχι πολυ ομως γιατι ποναει
(JIMIN): Θα το πιεσει οσο πιστευει εκεινη και εσυ θα σταματησεις να γκρινιαζεις
(ΝΟΣΟΚΟΜΑ): Jimin κοριτσι ειναι...τι περιμενεις τωρα?...αστην...θα ξεκινησω απαλα...(αρχισε να του κανει κατι σαν μασαζ...αλλα μετα το πιεζε)
(Y/N): ΜΜμμ....(απο τικ επιασε καταλαθος το χερι του jimin)
(ΝΟΣΟΚΟΜΑ): Εχει πιαστει...δεν εχεις κατι θα περασει...
(Y/N): Ουφφ...
(JIMIN): Ασε το χερι μου αν θες...(του το αφησε)
(ΝΟΣΟΚΟΜΑ): Θα φωναξω τον κυριο jhope να σου κανει μασαζ στο ποδι...ειναι ειδικος σε αυτα...
(JIMIN): Κατι της ειπες γιαυτο σε εσπρωξε...εχει και το συνηθιο να πετας μ******...και να μεγαλοποιεις τα πραγματα...(εφυγε)
ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...
(JHOPE): Το εχεις ξαναχτυπησει?
(Y/N): Ν-ναι αλλα πολυ παλια
(JHOPE): Τοτε γιατι δεν του το ειπες απο την αρχη?
(Y/N): Με εχει παρει ουτοσιαλλος με κακο ματι...αλλα και γω επισης...οποτε..
(JHOPE): Απο την μια εχεις δικιο αλλα...ξερεις...εχει περασει πολλα...που δεν θα μαθεις ακομα...γιαυτο καλο ειναι να προσπαθησεις να του μιλας ηρεμα...
(Y/N): Πφφ...μου πηρε και το κινητο...
(JHOPE): Αυτο αστο πανω μου...
ΩΡΑ 2.00
(JIMIN): Δεν γινεται να συνεργαστητε με ηρεμια?
(ΚΛΕΙΩ): Εκεινη το ξεκινησε
(JIMIN): Και εσυ οπως παντα ηθελες να το τελειωσεις ριχνοντας της κλωτσια...
(ΚΛΕΙΩ): Μονη της επεσε...και σας εβριζε οπως και εμενα...δεν θα το αφηνα ποτε ετσι...
(ΝΑΝΤΙΑ): Και ποτε θα το παρεις?
(Y/N): Οταν αξιοθει να μου το δωσει...
(ΝΑΝΤΙΑ): Καταλαβα...πως ειναι το ποδι σου?
(Y/N): Ξεπιαστηκε και ειναι σχετικα καλα...φφ...
YOU ARE READING
Between dance and love
RomanceΚαι ναι με πήρανε στην αγαπημένη μου σχολή....δεν ξέρετε πόσο καιρό περίμενα για αυτό...μέχρι και η φίλη μου με έπριζε συνέχεια και μου έλεγε διάφορα... ξέρετε κλασικές κολλητές..σε εκνευρίζουν όλη την ώρα αλλά ταυτόχρονα τις αγαπάς πολύ αα συγγνώμη...