ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ...(ναι...καθισα στο ιδιο τραπεζι με τον jimin,την ναντια και τον jhope)
...........................
(JHOPE): Εχεις πολυ καιρο να δεχτεις δωρο...(τον κοιταξα)
(JIMIN): Τι εννοεις?...που ξερεις οτι μου πηρε δωρο?
(ΕΓΩ): Πηγαμε μαζι για να διαλεξουμε γιατι ειμουν σε διλλημα για το τι θα παρω...
(JIMIN): Αα και μαζι κιολας..κανατε ωραια παρεα δηλαδη?
(ΝΑΝΤΙΑ): Γκουχου γκουχου...(νομιζω οτι τωρα αρχιζει να γινεται ζηλιαρης η μου φαινεται?)
(ΕΓΩ): Δεν ηξερα τι να σου πρωτο παρω...ηθελα να σου παρω πολλα αλλα δεν ηξερα αν θα τα φορεσεις...(συνεχισα να τρωω το φαγητο μου)...
(ΚΛΕΙΩ): Κατια μη με εκνευριζεις κιαλλο γιατι σε εσενα θα ξεσπασω
(ΚΑΤΙΑ): Εχεις δικιο..συγγνωμη...αλλα ηθελα να σου πω κατι σχετικα με την y/n...κατι που πηρε το αυτακι μου καθως περνουσα απο το γραφειο της νοσοκομας...
ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...
(JIMIN): Πφφ...θα τον παρει και θα τον σηκωσει μου φαινεται?..(τον ειδα να κοιταει απειλητικα τον josh ο οποιος δεν ειχε ξεκολλησει το βλεμμα του απο πανω μου)...
(ΕΓΩ): Μην του δινεις σημασια...
(JIMIN): Ο josh ειναι μεγαλυτερος σου...κατα 2 χρονια
(ΕΓΩ): Τιιι?....
(JIMIN): Αυτο που ακουσες...(σηκωθηκε)
(ΕΓΩ): ΕΕΕ κατσε κατω...(τον επιασα απο το χερι και με κοιταξε)...σε παρακαλω...μην μπλεκεις....(καθισε)
(JIMIN): Δεν εχει ξεκολλησει ομως και εκνευριζομαι...
(JHOPE): Χαλαρωσε...ετσι κανει παντα...
(JIMIN): Μηπως συνεβη κατι το πρωι οσο εγω ειμουν στην τουαλετα?..
(ΕΓΩ): ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ....οχι...γιατι?...πρεπει να συνεβη κατι?...(με κοιταξε καλα καλα)...τελειωσα..παω να...να ξεκουραστω...(σηκωθηκα και το ποδι μου εκανε κρακ...ηταν στιγμιαιος πονος...ευτυχως δεν κρατησε πολυ)..παω...(αφησα τον δισκο και πηγα στο δωματιο)
(JIMIN): Κουτσαινει η μου φαινεται?
(ΝΑΝΤΙΑ): Οχι...γιατι να κουτσαινει?...μια χαρα ειναι....(σηκωθηκε και την ακολουθησε)
(JIMIN): Αρχισαμε τα μυστικα και γω αρχιζω να φουντωνω
(JHOPE): Ηρεμησε....αν ειναι κατι θα στο πει...γιατι να στο κρυψει?...
ΩΡΑ 3.00
Απο την ωρα που γυρισα στο δωματιο ακομα και τωρα με πηρε η αντιγονη σε βιντεοκληση...
YOU ARE READING
Between dance and love
RomanceΚαι ναι με πήρανε στην αγαπημένη μου σχολή....δεν ξέρετε πόσο καιρό περίμενα για αυτό...μέχρι και η φίλη μου με έπριζε συνέχεια και μου έλεγε διάφορα... ξέρετε κλασικές κολλητές..σε εκνευρίζουν όλη την ώρα αλλά ταυτόχρονα τις αγαπάς πολύ αα συγγνώμη...