ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

21 2 0
                                    


(JHOPE): Ναι ακριβως...αυτο που ακουσατε...αντε ομως δεν σας βλεπω...(βγηκανε εξω και αρχισαν να τρεχουν)

.................................

ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ....

(ΚΛΕΙΩ): Εσυ φταις...

(Y/N): Εσυ το...ουφφ..ξεκινησες...

(ΚΛΕΙΩ): Εχουμε αλλους 12 γυρους...σιγα μην κανω αλλους...(καθισε σε ενα παγκακι)...

(Y/N): Χαζη...(ψυθιρισε)

(JHOPE): Ρεε αληθεια κανουν σαν μωρα.....

(JIMIN): Μαλλον πρεπει καποια να ερθει μαζι μου σαν μονιμο ζευγαρι..

(JHOPE): Σε ποση ωρα πρεπει να ειναι η y/n στην διευθυντρια?

(JIMIN): Τωρα οπου νανε...

(JHOPE): Καλα παω να της το πω...

(JIMIN): Πεστης μολις τελειωσει να ερθει να μου πει τι εγινε...

(JHOPE): Μπα?...γιατι?...(του πεταξα το μαξιλαρι στο κεφαλι)

(JIMIN): Βλακ....ΓΚΥΟΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ...

(JHOPE): Νταξει αρρωστιαρη μου...(βγηκε εξω)

(Y/N): Δεν...δεν...(επεσε ξερη στην μεση του γηπεδου)

(JHOPE): Μμμ...μα καλα τελειωσε κιολας τους γυρους?...(κοιταξε τριγυρω)

(Y/N): Εγω...δεν...το..ξανα...κανω...αυτο με τιποτα...(κραταγε το ποδι της...μια το τεντωνε μια το αφηνε)

(JHOPE): Τελειωσες?

(Y/N): Ναι...

(JHOPE): Ελα μωρε δεν επαθες και τιποτα...

(Y/N): Ναι οτι πειτε..(πηγε να σηκωθει και την επιασε ενας οξυς πονος στο γονατο...)...αιαιαιαι...(το ειχε λυγισμενο)

(JHOPE): Ολα καλα?

(Y/N): Ναι...παντα καλα(καθισε στο παγκακι και εκατσε διπλα της)

(JHOPE): Περιμενε...τεντωσε μια το ποδι σου..(το τεντωσε και αρχισε να της κανει μασαζ στο γονατο)....η καλυτερη θεραπεια για τον πονο στο ποδι ειναι το μασαζ...

Βγηκα να κοιταξω λιγο στο παραθυρο και ειδα τον jhope να κανει μασαζ στην y/n...μου φανηκε περιεργο...δεν ξερω γιατι...

(JHOPE): Αντε τελος...πηγαινε στην διευθυντρια τωρα και μολις τελειωσεις θελει να σου μιλησει ο jimin

(Y/N): Μαλιστα...(ειπε με αδιαφορια και πηγε στο γραφειο)

END POV...

*χτυπα η πορτα*

(ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ): Περαστε...(μπηκα μεσα και ειδα τον μλκ να καθεται στην καρεκλα εχοντας ενα υφος που ειλικρινα ηθελες να του σπασεις τα μουτρα..τον αγνοησα και καθισα δυστυχως σε μια καρεκλα ακριβως διπλα του)....λοιπον θα ξεκινησω απο τον κυριο πρωτα...λογω της απαραδεχτης και απαραβατης συμπεριφορας σου θα ακολουθησει ενα συμβουλιο στο οποιο ομως θα ειναι και οι υπευθυνοι της σχολης αυτης...που σημαινει οτι εκει θα αποφασισουν για το αν θα συνεχισεις να ερχεσαι σε αυτην την σχολη η οχι...τωρα παμε στην y/n...αληθεια συγγνωμη για ολο αυτο που σου συνεβη...και κανονικα ο κυριος soobin θα επρεπε να ζηταει και αυτος συγγνωμη....αλλα τελος παντων....εχετε να πειτε κατι πανω σε αυτο?

Between dance and loveWhere stories live. Discover now