(JHOPE): Ηθελες να μαθεις για τον χωρισμο τους...μην ανησυχεις...το ιδιο καταλαβε και ο jimin εχθες γιαυτο και νευριασε πολυ...
........................................
(JHOPE): Πριν απο τρια χρονια ειχε ερθει ενα κοριτσι σαν εσενα που την ελεγαν ερικα...ηταν τοσο καλη οσο και εσυ στον χορο...ο κυριος jimin λοιπον της φωναζε...την καταριοταν μερα νυχτα...την μισουσε...ομως και αυτη δεν πηγαινε καθολου πισω..ηταν ακριβως σαν εσενα...ειστε σαν δυο σταγονες νερο...λοιπον αφου περασαν μερικοι μηνες αρχισε να την ερωτευετε...τοσο πολυ που δεν ηξερε πως να της το δειξει...οπως και αυτη το ιδιο...οταν βρηκε την ευκαιρια να της εξομολογηθει ηταν και ο josh εκει και της εξομολογουταν και αυτος...ομως τον απερριψε και τελικα πηγε στον jimin...προφανως και ο josh δεν το αφησες ετσι...εκανε τα παντα για τους χωρισει θετοντας σε κινδυνο την ζωη της ερικας...οπως και η κλειω....εκει ομως που ειχαν μια καλη και φυσιολογικη σχεση εκεινη η νυχτα τα αλλαξε ολα...εκεινη η νυχτα που ερικα ηταν πλακωμενη με τους προβολεις της σκηνης...εκεινη η νυχτα που ο jimin εβαλε τα δυνατα του για να την συνεφερει και.....(ειχα καλυψει το προσωπο μου και εκλαιγα)
(Υ/Ν): Δεν μπορω...μην λετε αλλα...νιωθω πολυ ασχημα
(JHOPE): Εσυ?...για ποιο λογο?
(Υ/Ν): Τον εβριζα και καποιες φορες εβαζα λογια για την κοπελα του χωρις να ξερω την πραγματικη αληθεια...και τον εφερνα σε δυσκολη θεση γιαυτο και με...μμμ(ενιωσα τα χερια του κυριου jhope να μου τυλιγουν την πλατη)...
(JHOPE): Δεν ηξερες...και προφανως τα ειπες πανω στα νευρα σου..γιαυτο και τωρα βλεπεις οτι ο jimin δεν εχει περασει και λιγα...εχασε μια κοπελα που εκανε τοσο αγωνα για να την κατακτησει...και οταν τα καταφερε αυτη εφυγε σαν σταχτη στην φωτια...
ΩΡΑ 9.00 ΤΟ ΠΡΩΙ...
Οταν μου τα ειπε ολα αυτα ενιωθα τοσο ασχημα για οσα του εχω κανει και πει...δεν ξερω...θελω να βρω εναν τροπο να του ζητησω συγγνωμη...αν και δεν ξερω κατα ποσο θα μου βγει σε καλο...
(ΝΑΝΤΙΑ): Θα παει ολη η σχολη εσυ δεν θα ερθεις?
(Υ/Ν): Δεν νομιζω να θελει να ερθω μετα αποσα του ειπα εχθες...
(ΝΑΝΤΙΑ): Θα ερθεις μπας και βρεις την ευκαιρια να ξεκινησεις μια καινουργια αρχη μαζι του...γιατι σε εχει παρει και με κακο ματι...
(Υ/Ν): Ναι...μαλλον θα τον νοιαζει τωρα αυτο...(πηγαν στο δωματιο και αρχισαν αν ντυνονται)
YOU ARE READING
Between dance and love
RomanceΚαι ναι με πήρανε στην αγαπημένη μου σχολή....δεν ξέρετε πόσο καιρό περίμενα για αυτό...μέχρι και η φίλη μου με έπριζε συνέχεια και μου έλεγε διάφορα... ξέρετε κλασικές κολλητές..σε εκνευρίζουν όλη την ώρα αλλά ταυτόχρονα τις αγαπάς πολύ αα συγγνώμη...