ΚΕΦΑΛΑΙΟ 52

20 2 0
                                    

(JOSH): Αν εχεις τα κοτσια καντο...μονο που αυτη τη φορα δεν ειμαι μονος...

.....................................

(JIMIN): Δε με ενδιαφερει αν εισαι μονος η οχι...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΕΦΥΓΕΣ...

(JOSH): Δηλαδη αν την πειραξει καποιος αλλος αντι για εμενα?...καποιος πολυ γνωστος της ας πουμε?...(εκνευριστηκα και τον επιασα απο το γιακα)

(JIMIN): Αν θες να παιξουμε οπως και περσυ ας το κανουμε...

ΩΡΑ 1.30....(εγω εφυγα πρωτος απο εκει και πηγα στην σχολη νευριασμενος...μετα απο λιγο γυρισαν και οι υπολοιποι)

ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ....

(ΝΑΝΤΙΑ): ΤΙ?...

(Y/N): Σου λεω...ειμαι σιγουρη πως και αυτη συνεργαζεται μαζι τους...την εχω καταλαβει....(γυρισε πισω και αγροιοκοιταχτηκαν)...

(ΝΑΝΤΙΑ): Ο δικος σου γιατι εφυγε πρωτος?

(Y/N): Δεν ξερω...παντως δεν ηρθε ουτε για φαγητο....

(ΝΑΝΤΙΑ): Γιατι δεν του τα λες ολα με αυτους?

(Y/N): Γιατι θα κανει σκηνικο...και αν νευριασουν δε με συμφερει

(ΝΑΝΤΙΑ): ΧΕΣΤΗΚΕΣ ΓΑΜΩ...(ακουστηκε παντου)...το αγορι σου πρεπει να ειναι ενημερο για ολα οσα σου συμβαινουν

(Y/N): Φοβαμαι ξερεις να....

(ΝΑΝΤΙΑ): ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΑ....

(Y/N): Ναι..φωναξε κιαλλο για να ακουστεις σε ολη τη περιοχη

(ΝΑΝΤΙΑ): Πηγαινε και μιλησε του...δε το συζηταω αλλο

(Y/N): Μαλλον ναι...πρεπει...(σηκωθηκε και αφησε το δισκο...μολις περασε απο το τραπεζι του jhope την σταματησε)

(JHOPE): Αστον μονο....πιστεψε με δε θες να πας τωρα

(Y/N): Γιατι τι εγινε?

(JHOPE): Θα μαθεις μολις τον δεις...(ετρεξε γρηγορα προς τα εκει)

Πεταγα οτι υπηρχε μεσα στο δωματιο...απο καρεκλες μεχρι και παπλωματα εξαιτιας αυτου του π***** που νομιζει οτι θα τον αφησω να της κανει κακο....και με την ερικα το ιδιο συνεβαινε....

(JIMIN): Τσσ...μ******...αχρηστε...(πεταξα ολα τα βιβλια απο την βιβλιοθηκη κατω..μαζι και ενα γυαλινο βαζακι...)...ΓΑΜΩΩΩ

(Y/N): Τι στο...(τα ειχα ριμαξει ολα...εκεινη τη στιγμη μπαινει η y/n και μενει αφωνη)...JIMIN ΠΑΣ ΚΑΛΑ?...(ειχε γουρλωσει τα ματια)

(JIMIN): Εψαχνα κατι και δε το εβρισκα...

(Y/N): Ψευτη...(αρχισε να τα μαζευει)

Between dance and loveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz