ΚΕΦΑΛΑΙΟ 26

25 2 0
                                    


(ΝΑΝΤΙΑ): Συνιδιτοποιεις τι ειπες μολις τωρα?..η μαλλον σε ποιον το ειπες?

..........................................

(JOSH): Χαα...γιατι εκεινος τι ειπε για τον κολλητο μου?...(την πλησιασε)

(ΝΑΝΤΙΑ): Τι?...θα με βαρεσεις οπως εκανες και στην φιλη μου τοτε?

(Y/N): Μην τολμησεις....

(JOSH): Μην ανησυχεις...με εσενα θα τα πουμε αλλη φορα μικρη...(χτυπησε το κεφαλι μου με τα δαχτυλα του και εφυγε)

(ΝΑΝΤΙΑ): Ελπιζω μονο να ειναι οκ...

(Y/N): Ναντια πρεπει να μαθω τι αληθινα συμβαινει...

(ΝΑΝΤΙΑ): Ειναι η ωρα να μαθεις...ακολουθησε με...(πηγαν στο δωματιο και εκλεισαν την πορτα)....παρε αυτα τα κλειδια...

(Y/N): Τι ειναι αυτα?

(ΝΑΝΤΙΑ): Υπαρχει ενα δεντροσπιτο...το οποιο ειναι κρυμμενο καπου πισω απο την σχολη...ανεβα προσεκτικα τις σκαλες χωρις να σε δει κανενας...και στο τονιζω ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ...

(Y/N): Γιατι?...

(ΝΑΝΤΙΑ): Ειμαι η μονη που ξερει γιαυτο το δεντροσπιτο...και η μονη που πρεπει να το ξερει...γιαυτο σε παρακαλω πηγαινε χωρις να σε δει κανενας ακομα και ο Jimin...ειδικα αυτος σε παρακαλω...

(Y/N): Που ειναι ακριβως θυμασαι?

(ΝΑΝΤΙΑ): Βγαινεις απο την πισω πορτα της σχολης...υπαρχουν κατι σιδερα...βασικα στο πισω μερος της σχολης εχεις παρατηρησει μια μπορντο μαντρα?

(Y/N): Ναι νομιζω...

(ΝΑΝΤΙΑ): Εκει υπαρχει ενα κομματι της μαντρας που ειναι σπασμενο...θα περασεις απο εκει προσεκτικα

(Y/N): Οι αλλοι δεν το βλεπουν δηλαδη το δεντροσπιτο αυτο?

(ΝΑΝΤΙΑ): Ναι...αλλα δεν ξερουν οτι ειναι του κυριου jimin...

(Y/N): Καταλαβα...

(JIMIN): Κλειω δεν θελω την συμπαρασταση σου

(ΚΛΕΙΩ): Πρεπει να την ξεπερασετε και να προχωρησετε...μην μενετε στα παλια...

(JIMIN): Γνωμη σου...το λες επειδη σου αρεσω και θες να γινω δικος σου οπως και τοτε...αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ...ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ...

(ΚΛΕΙΩ): Οσο και αν με διωχνετε εγω θα ειμαι παντα εκει για εσας

(JIMIN): Κλειω....(τον πηρε αγκαλια)

Between dance and loveWhere stories live. Discover now