(ΑΝΤΙΓΟΝΗ): Ενταξει...οτι αλλο θες εδω ειμαι...φιλια...(το εκλεισε)
...........................................
(ΝΟΣΟΚΟΜΑ): Συγγνωμη....
(Y/N): Τι εγινε?
(ΝΟΣΟΚΟΜΑ): Θα πρεπει να δωσετε κατι χαπια στον φιλο σας...
(Y/N): Τι χαπια?
(ΝΟΣΟΚΟΜΑ): Για τις αυριανες εξετασεις....(της τα εδωσε)...οταν τα παρει μπορει να ζαλιζετε αρκετα και να εχει αναγουλες...σε καμια περιπτωση δε πρεπει να το βγαλει...καταλαβαινετε τι λεω
(Y/N): Ναι..οκ...
(ΝΟΣΟΚΟΜΑ): Θα το παρει πριν το φαγητο....
(Y/N): Μαλιστα...(εφυγε και μπηκε στο δωματιο)...γ-γεια
(JIMIN): Γεια...
(Y/N): Συγγνωμη για πριν...αλλα....
(JIMIN): Εγω εφταιγα...συγγνωμη...απλα..δεν...δεν μπορω να πιστεψω το οτι δε θα ειμαι μαζι σου στην παρασταση...(καθισε σε μια καρεκλα διπλα του)...
(Y/N): Εγω φταιω γιαυτο...αλλα τελος παντων...δε χρειαζεται να τα αναφερουμαι ξανα και ξανα...(της επιασε το χερι και τον κοιταξε)...καλυτερα μονη μου παρα μαζι σου...δε θελω να παθεις σε καμια περιπτωση ξανα το ιδιο ενταξει?...εισαι οτι πολυτιμοτερο εχω και δε θελω να...να...
(JIMIN): Κλαψιαρα....(μου σκουπισε τα δακρυα με τα χερια του)...δε φταις εσυ που ο πατερας σου ειναι καθυστερημενος ενταξει?...εγω δεν μετανιωνω για αυτο που του εκανα τοτε...δε μετανιωνω για τιποτα απολυτως....το γεγονος οτι η κλειω τραυματιστηκε ασχημα ηταν επειδη εκεινη εμπλεξε με τον πατερα σου....πραγμα για το οποιο φταιει εκεινη...γιαυτο σταματα να κατηγορεις τον εαυτο σου για τα παντα...
(Y/N): Jimin...το οτι η κλειω εμπλεξε ειναι ξεκαθαρα δικο της θεμα...αλλα ξερεις ποσο με ισοπεδωνει το γεγονος οτι δε θα εισαι μαζι μου?...σχεδον με σκοτωνει...και ειχαμε πει οτι θα κανουμε και μερικα πολυ ωραια κομματια μαζι αλλα δε θα τα κανουμε....ειναι ακρως απαισιο αυτο...
(JIMIN): Δεν προκειτε να σε αφησω μονη σου...να σαι σιγουρη γιαυτο
(Y/N): Δε θελω να ερθεις....
(JIMIN): Θα ειμαι μια χαρα μεχρι τοτε
(Y/N): Οχι δε θα εισαι....αν εισουν καλα νομιζεις πως θα ησουν εδω?....οχι....
(JIMIN): Ειναι η πρωτη σου παρασταση y/n...εξασκουμασταν μηνες για αυτην....και δε θελω να στο χαλασω....οχι...οχι και σε εσενα
(Y/N): Δεν θα ερθεις....χεστηκα αν ειναι η πρωτη μου παρασταση...ναι στεναχωριεμαι που δε θα εισαι διπλα μου σε ολο αυτο αλλα αυτο που με νοιαζει ειναι η υγεια σου....γιαυτο θα κατσεις εδω και θα ξεκουραστεις...τελος...(σηκωθηκε)
YOU ARE READING
Between dance and love
RomanceΚαι ναι με πήρανε στην αγαπημένη μου σχολή....δεν ξέρετε πόσο καιρό περίμενα για αυτό...μέχρι και η φίλη μου με έπριζε συνέχεια και μου έλεγε διάφορα... ξέρετε κλασικές κολλητές..σε εκνευρίζουν όλη την ώρα αλλά ταυτόχρονα τις αγαπάς πολύ αα συγγνώμη...