ΚΕΦΑΛΑΙΟ 63

26 2 0
                                    

(ΕΓΩ): Γλυκουλη μου....

...........................................

ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...(αρχισε να κουνιεται στο κρεβατι και καθισα διπλα του....το καταλαβε και μου επιασε το χερι ανοιγοντας ελαφρα τα ματια του)

(ΕΓΩ): Τι εγινε ψιψινε?

(JIMIN): Π-ποση ω-ωρα κ-κοιμαμε?

(ΕΓΩ): Δεν ξερω...ισως κανενα τριωρο?....δε ξερω...πως εισαι?...πως πηγε η εξεταση?

(JIMIN): Κ-καλα π-πηγε...μμ..(προσπαθουσε να κατσει καθιστος και τον βοηθησα)...μμ τι εχει εκει?...(μου εδειξε το κουτι)

(ΕΓΩ): Ααα ειναι για σενα...(του το εδωσα και το ανοιξε)...

(JIMIN): Το αγαπημενο μου...

(ΕΓΩ): Το ξερω...γιαυτο στο πηρα...(μου χαμογελασε και αρχισε να τα τρωει)...

(JIMIN): Εσυ δε θες?

(ΕΓΩ): Δ-δεν π-πειναω...(με κοιταξε)...αληθεια δε πε.....(μου εβαλε ενα κομματι στο στωμα)...μμ ειναι για σενα

(JIMIN): Δε πειραζει...πιο πολυ χορταινω οταν βλεπω εσενα να τρως παρα οταν τρωω εγω ο ιδιος....

(ΕΓΩ): Ο γιατρος μου ειπε να βγουμε αν θες...λιγο εξω...για να περπατησεις....(κοιταξε το πατωμα)...τι?..

(JIMIN): Δεν...δε ξερω...αν ζαλιστω?

(ΕΓΩ): Θα σε κρατησω...

(JIMIN): Δυστυχως δε μπορεις να με κρατας για παντα εσυ...(ψυθιρισε)

(ΕΓΩ): Τι ειπες?

(JIMIN): Μμμ..για το mochi...οτι ειναι πολυ ωραιο...

(ΕΓΩ): Χαιρομαι που σου αρεσει...

(JIMIN): Μμ...ωραια...παμε να περπατησουμε τοτε...(τον σηκωσα)..

(ΕΓΩ): Σου εφερα ρουχα...

(JIMIN): Ωραια...αν ειναι παω να ντυθω γιατι με αυτην την ρομπα ειμαι σα κοριτσι

(ΕΓΩ): Χαχαχα...θες βοηθεια?

(JIMIN): Μονο την μπλουζα...(εσκυψε λιγο μπροστα μου και του την εβγαλα)...ωραια παω..

(ΕΓΩ): Αλλαξε εδω...ουτοσιαλλος μονο εγω ειμαι...(γυρισα απο την αλλη)

(JIMIN): Οτι πεις....

ΩΡΑ 5.30

(JIMIN): Κοιτα δω...πωω...(γυρισα)...

(ΕΓΩ): Κατσε βρε...θα στο δεσω εγω...(τον πλησιασα και του εδεσα τη φορμα)

(JIMIN): Μου βαζουν ορο λες και ειμαι αναπηρος....(καθισε στο κρεβατι)

(ΕΓΩ): Πρεπει να σου βαλουν για να μην αφυδατωθεις απο τις κρισεις...

Between dance and loveWhere stories live. Discover now