Bölüm 1

1.2K 82 32
                                    

Hyunjin felix'in babası ile iddiaya girmişti ve iddiayı kazanıp karşılığında felix'i istemişti.
Bir süredir Felix ile birlikte Hyunjin'in evinde kalıyorlardı.
Felix onun için cehennem olan evden kaçmıştı fakat hesaba katmadığı birşey vardı...
_______________________
Hyunjin: Ahh Felix, gerçekten akıllanmayacaksın değil mi?

Felix: Hyunjin!?

(Felix)Evet, galiba şimdi ölecektim...

Hyunjin: Ah bebeğim babacığından kaçmak hiç hoş değil. İyi bir cezayı hak ediyorsun değil mi?

Ondan sonrası karanlık ve bulanık....

(Felix) Sanki hayvanmışım gibi bağlanmışım . Boynumda,belimde, ellerimde ve bacaklarımda dikenli zincirler vardı. Ne kadar hareket edersem o kadar canım yanıyordu.
Sert bir şekilde bağırdım “LANET OLSUN RAHAT BIRAK BENİ!”

Hyunjin: Ah terbiyesiz kedicik,sorun yok babacığın seni terbiye edecek. Ama bu oyunu beğenmeyeceksin.

Felix: Babacığım yemin ederim bilerek demedim, lütfen aç şunları,canım acıyor.

Hyunjin: Ah hayır bebeğim bugün cezanı çekmelisin değil mi?

Felix: Lütfen babacığım kurtar beni bu zincirlerden. Özür dilerim.

(Hyunjin) Ona yavaş yavaş yaklaşıyordum,o ise ne yapacağımı anlamış bir şekilde deliler gibi bağırmaya ve ağlamaya başlamıştı.
......................................................

Merhaba aşklarım ♥ çok tatlı biriyle iş birliği yaptığımız bir fic 😅 umarım beğenirsiniz ❣️ oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💜

Sizi çok seviyorum ❤️

Görüşlerinizi belirtebilirsiniz 👉

Love and Hate ~ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin