bölüm 21(S)

548 26 39
                                    

Hyunjin ve Felix yemeklerini yemiş,oturma odalarında oturuyorlardı. Hyunjin bir dakika gitmesi gerektiğini söyleyip odadan çıktı.

Hyunjin: bay Lee ve benim için odamızı hazırlamanızı istiyorum.

K: peki efendim. Tam olarak nasıl istersiniz?

Hyunjin: çoğunlukla kırımızı olabilir.

K: nasıl isterseniz efendim.

Hyunjin tekrar felix'in yanına geldi. Yanağından nazikçe öptü ve sıkıca sarıldı.

Felix: ee vaz mı geçtin yoksa? Çok değil birkaç saat önce kaçışın yok diyordun?

Hyunjin: görürsün tatlım. Sana öyle bir oda hazırlatıyorum ki odaya girer girmez beni becer diye yalvaracaksın.

Felix: öyle mi o zaman bende diyorum ki böyle-

Felix'in lafını bölen şey korumalardan birisi olmuştu

K: Yatağınızı hazırladım efendim, tam istediğiniz gibi.

Hyunjin: teşekkürler.

Hyunjin: gel bakalım sevgiliim.

Felix erkeksi kokusunu burnuna dolduran sevgilisinin yanından geçti.
Odanın kapısının önüne geldiklerinde Hyunjin önden gitmişti. Odayı şöyle bir süzdü tam istediği hatta istediğinden daha iyi olmuştu. Kenara çekilip felix'e girmesi için izin verdi. Sonra da Felix'e dönüp konuştu.

Hyunjin: Soyun bebeğim hemen geliyorum.

Felix soyunmuş Hyunjin'i bekliyordu. Birkaç dakika sonra gelmişti. Felix habersizce yerdeki güllere bakıyordu.  
Hyunjin parmağıyla felix'in kafasını kaldırdı ve boynuna nazik bir öpücük bıraktı. Üzerindeki gömleği çıkarıp odanın herhangi bir yerine attı.
Felix'in yatağa yatmasını sağlayıp kendiside üzerindeki yerini aldı. Gözlerinin içine baktı. dudaklarına bir öpücük  bıraktı,sonra daha uzun bir öpücük bıraktı. En sonunda öpücüklerini uzun bir öpüşmeye çevirdiler.
Hyunjin felix'in her tarafına kendi izlerini bırakıyordu.
O an altında kaybolan minicik bedeni sadece kendine saklamak istiyordu. Elleri arsızca Felix'in her tarafında tur atıyordu.
Hyunjin daha fazla beklemeden pantolonunu saniyeler içinde üzerinden çıkardı ve tekrar aynı pozisyonu aldı.öpücüklerini bırakmaya devam ederken iki parmağını Felix'in dudaklarında yaklaştırdı.Felix hemen ağzını araladı ve parmaklarını kabul etti.
İyice ıslandığından emin olduğu parmaklarını Felix'in ağzından çıkarıp girişine getirdi. Bir süre parmaklarını etrafında gezdirdi sonra bir parmağını içeri gönderdi ve Felix'in derin sesinden bir inleme kazandı.
Bekletmeden diğerini de Felix'in içine gönderdi. İçinde gelgitler yapmaya başladı sonra üçüncü pamağını da içeri gönderdi.
Birkaç dakika sonra deliğin genişlediğinden emin olup parmaklarını çıkardı.
Kendi penisini Felix'in deliğine konumladı ve yavaşça penisinin ucunu içeri itti. Felix'in biraz daha alıştığını anlayınca yavaşça tamamen içine girdi. İkiside inlemelerini tutamamışlardı.
Hyunjin, gelgitlerine devam ederken Felix ara ara inliyordu. Bu Hyunjin'i çıldırtmaya yetiyor,hatta artıyordu bile. Felix'in içindeki hareketlerini hızlandırırken dudaklarına yönlendi. Hızla kavradığı dudakları kendi dudaklarıyla eziyordu.

Felix: Daha hızlı- AHH!

Hyunjin, Felix'in cümlesini bitirmesine izin vermeden daha da hızlanmıştı. Felix'in elleri Hyunjin'in saçlarını buldu.

Hyunjin: Adımla inle güzelim.

Felix: Daha hızlı Imhh aşkım

Hyunjin: nasıl istersen meleğim.

Hyunjin her geçen saniye kontrolünü kaybediyordu.
Felix saçlarını daha sert çekiştirmeye başlayınca tatlı noktasını bulduğunu anladı ve vuruşlarını oraya yapmaya başladı.
Felix sona yaklaştığını anlayınca Hyunjin'in saçlarını son kez ve daha sert çekerek boşaldı. Hyunjin'de Felix'in içine boşalarak içinden çıktı.
Yatağa sırtüstü yatıp yorgun düşmüş Felix'e sarılıp yanına çekmişti.yorganı üstlerine örttükten sonra Felix'in boynuna yüzünü gömüp gözlerini kapamıştı. Yorgunluktan ikisi de hemen uykuya dalmışlardı...
_____________________________

Selam bebişlerim 💖 sizi çok özledim ya 🥺

blampblamp31 teşekkür ederim ❤️

Umarım beğenirsiniz ❤️

Görüşlerinizi belirtebilirsiniz 💛👉

Love and Hate ~ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin