*Felix sabah uyandığında sonunda Hyunjin yanındaydı. Minicik bedenine bacakları ve elleriyle sıkıca sarılmış, kafasını da felix'in omuzuna koymuştu. Felix çok hareket etmemişti. Sevgilisi sonunda huzurlu bir şekilde uyuyordu ve onu rahatsız edip de uyandırmayı hiç istemiyordu. Yavaşça yönünü ona çevirdi ve onu izlemeye başladı.
(Felix) zaman ne çabuk geçiyordu. Daha lise 3. Sınıfa giderken istemeyerek de olsa sevgili olmuştuk. Sonra Hyunjin bana takıntılı oldu falan şimdi ise harika bir ilişkimiz var. Artık ondan nefret etmiyordum,oda bana takıntılı değil, gerçekten aşıktı. Şimdi ise karşımda adeta bir melek gibi uyuyordu. Tanrım bir insan uyurken bile nasıl bu kadar güzel olabilirdi?
*Felix Hyunjin'i hayranlıkla izlerken Hyunjin gözlerini açmıştı. Önce miniğinin üstüne gözlerini gezdirdi sonra ise dudaklarına yavaşça bir öpücük bıraktı.
Hyunjin: günaydın meleğim.
Felix: günaydın babacığım~
Hyunjin: belli kurallarımız vardı ya hatırladın mı güzelim?
Felix: ne gibi?
Hyunjin: mesela bana babacığım diyip de beni çıldırtman yasaktı.
Felix: ya öyle miymiş bilmiyordum babacığım özür dilerim ~
Hyunjin: ahh Lixie. Yapma şunu.
*Felix Hyunjin'i tutup kendine çekti ve alt dudağını emmeye başladı.
Hyunjin'de aynı şekilde karşılık verdi.
Bir süre sonra nefessiz kalıp ayrılmak zorunda kaldılar.
Hyunjin alnını felix'in alnına yasladı ve dudaklarının üstüne doğru nefesini vererek konuştu.Hyunjin: seni seviyorum.
Felix: bende seni seviyorum.
Hyunjin: ama ben.... Ben farklı. Çok seviyorum,deli gibi seviyorum,ben seni seviyorum.
*Felix hoşuna gitmişcesine mırıltılar çıkardı....
__________________________Selam aşklarımmmm ❤️ sizi çok özledim ♥ artık aktifim bilginize.
Umarım beğenirsiniz 💕 diğer bölüm kaos 😄
Görüşlerinizi belirtebilirsiniz 💛👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Hate ~ Hyunlix
FanfictionFelix onun için cehennem olan evden kaçmıştı fakat hesaba katmadığı birşey vardı.... •Smut •Angst ~Aşk nefrete,nefret de aşka dönüşebilir miydi?....