(yazar) Felix Hyunjin'in evinin önüne geldi kapıyı ürkekçe çaldı ve bekledi. Hyunjin hemen kapıyı açmıştı, açtığı gibi de Felix'in dudaklarına yapıştı. Dudaklarını öyle bir emiyordu ki sanki Felix'i yıllardır görmüyormuş gibi,o kadar özlemişti felix'i. Felix hemen kendini geriye çekti.
Felix: bitti demiştik ya hani Hyunjin. Dokunma bana. Yaptıklarını unutmuş değilim.
Hyunjin: n-ne?
Felix: bana neredeyse 1 yıldır eziyet ediyorsun. Seni vurmasam benden uzaklaşacağın yoktu.
(Yazar) Hyunjin felix'in önünde yere bıraktı kendini ve ağlamaya başladı.
Hyunjin: görmüyor musun şu halimi? Beni sen böyle yaptın, gidişin bana ne kadar kötü geldi farkında mısın? Olmuyor sevgilim,unutmaya çalıştım ama olmuyor. Yalvarırım yeniden benim ol aşkım. Yalvarırım.
(Yazar) Hyunjin felix'in ellerini hiç bırakmayacak gibi sıkı sıkı tutuyordu. Adeta ona yalvarıyordu,ayaklarına kapanmış ona muhtaç bir şekilde yalvarıyordu.
Felix: Hyunjin. Kendine gel. Kalk ayağa saçmalamayı kes.
Hyunjin: saçmalıyor muyum!? Saçmalıyor muyum!? Delirdim ben delirdim! Bir haftadır ne yemek yiyorum ne bir şey yapabiliyorum. Sadece seni düşünüyorum fotoğraflarına bakıp özlem gidermeye çalışıyorum. Yeter Felix! Ya sev yada bana işkence etmeyi bırak artık yeter! Dayanamıyorum daha fazla!
(Yazar) felix'in gerçekten kalbi acımıştı. Hyunjin'i kendine çekip sıkıca sarıldı. Hyunjin kafasını felix'in omuzuna koymuş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Felix: sert davrandım özür dilerim. Hyunjin.
Hyunjin: E-efendim.
Felix: sakin ol. Bak sana sarıldım ben. Kızgın da değilim. Ağlama, Kendine gel artık lütfen.
Hyunjin: f-felix b-ben....
(Yazar) hyunjin'in konuşacak gücü bile yoktu. Bir haftadır aralıksız ağlıyordu,çok yorulmuştu. Sadece kafasını felix'in omuzuna koymuş kokusunu içine çekiyordu.
Felix: boşver konuşma şimdi. Gel odana çıkalım. Sen biraz dinlen sonra da seninle bir konuyu konuşmam gerek,zaten bunun için geldim buraya.
Hyunjin: t-tamam....
___________________________
Bu bölümde bu kadar olsun ❤️
Umarım beğenirsiniz 💚
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💜
sizi çok seviyorum 💙Görüşlerinizi belirtebilirsiniz 👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Hate ~ Hyunlix
FanfictionFelix onun için cehennem olan evden kaçmıştı fakat hesaba katmadığı birşey vardı.... •Smut •Angst ~Aşk nefrete,nefret de aşka dönüşebilir miydi?....