Hyunjin yürüyemediğimi düşünüyordu ama bilmediği bir şey vardı. Asla yürümeyeyim diye bana verdiği ilaçları sonradan lavoboya gidip kusuyordum. yani bu da yürüyebildiğim anlamına geliyordu. Odanın kapısının açılması ile kafamı camdan tarafa çevirdim.
Hyunjin: Bebeğim nasılsın
Felix: İyiyim.
(dedim sahte bir sevinçle.)Hyunjin: Bugün fazlasıyla işim var bebeğim beni bekleme ve odandan çıkma tamam mı?
Felix: Tamam
(yalan)(Hyunjin)Dudağına küçük bir öpücük kondurmuş ve odadan çıkmıştım , ardından da evden çıktım.
Arabama bindim,iş için Kore dışına çıkacaktım.
Felix eskisi gibi değildi,beni kendi isteğiyle seviyordu ve yanımda kendi isteğiyle kalıyordu.(Felix) Kapının sesini duymamla ayaklandım. Kendini akıllı sanmaya devam et Hwang Hyunjin.
Bana güvenmesi için onunla yalandan sevgili olmuştum ama o karşı beslediğim tek duygu nefretti.••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Gece olmuştu,işte tam zamanıydı. 2. Kattaki Hyunjin'in odasına gittim orada benim penceremdeki gibi demirler yoktu. Benim odamdakileri de kaçmamam için yaptırmıştı.
Yavaşça çantamı aşağı atıp bende aşağı atladım. Bacağım hala acıyordu ama katlanmak zorundaydım. Ömür boyu bu adama katlanmaktan iyiydi.
Güvenini kazandığım için etrafta da az koruma vardı,onun aptallığı güvenmeseydi ama dimi.Kapıya doğru gittim
Korumalar fark etmiyordu neyse ki zaten Hyunjin evde olmadığı zamanlarda işlerini düzgün yapmazlardı.
Kapıyı azıcık açıp önceden arayıp beni alması için arkadaşım Chan ile konuşmuştum. Arabası tam karşıda duruyordu hızlıca gülümseyerek koştum. Arabayla binince bana gülümseyerek bakan chan'ı görüp daha da mutlu olmuştum.
Chan arabayı çalıştırdı ve oradan hızlıca uzaklaştık.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••Chan'ın evine varmıştık arabadan indim oldukça mutluydum. Nerdeyse 1,5 yıldır o kasvetli evden dışarı çıkamamıştım .
Chan kapıyı açtı ve içeri girdik. Felix: Çok mutluyummm.
Chan: Lix peşine düşmeyeceğine emin misin?
(Felix) Doğru ya beni burada bulursa o zaman ne olacaktı hiç düşünmemiştim,zaten yarın karakola gidip onu şikayet edecektim. O yüzden umurunda değildi. Onun takıntılarının bedelini ben ödemiştim. Şimdi de o bana yastıklarının bedelini ödesin aptal adam.(Hyunjin) Felix'in evden kaçtığını öğrendiğim an eve geri dönmüştüm. Gittiğinde bütün korumaları sıraya dizdim .
Hyunjin: BEN SİZE NE DİYE MAAŞ VERİYORUM LAN?!Beni arayan korumanın yakasından tuttum
Hyunjin: kaçtığını nasıl öğrendin?
Koruma: E-efendim.
Hyunjin: Söyle.Koruma: Başka bir koruma onunla eğlenmek istedi bende onu uyarıp kapısını kilitleyecektim ama odada yoktu her yere baktım yoktu. Kamera kayıtlarına baktığımda gördüm.
Kapıdaki demirlerden kaçmış.Hyunjin: Hangi aptal ona dokunmaya kalkacaktı.
Hyunjin yavaşça gösterilen bedene doğru baktı ve silahını çıkarıp onu gözünü kırpmadan vurdu.
Hyunjin: Felix bulunacak bulunmazsa sizde yok olun
yoksa ben sizi yok ederim ANLADINIZ MI !?
___________________________
Merhaba canlarım ♥ nasılsınız bakalım 💚 sizi yeni bölüm için fazla beklettim biliyorum özür dilerim ♥Umarım beğenirsiniz 💙 oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💜 sizi çok seviyorum ❤️
Görüşlerinizi yazabilirsiniz 👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Hate ~ Hyunlix
FanfictionFelix onun için cehennem olan evden kaçmıştı fakat hesaba katmadığı birşey vardı.... •Smut •Angst ~Aşk nefrete,nefret de aşka dönüşebilir miydi?....