bölüm 16

413 31 58
                                    

Felix uyandığında yine Hyunjin yanında değildi. Bu sefer odada da yoktu,birkaç kere seslendi ama cevap alamamıştı. Yataktan kalkıp evi gezmeye başladı. Bir yandan da hyunjin'e sesleniyordu.....
Sonunda onu bulmuştu. Oturma odasında koltuğa oturmuştu. Oda hiçte iyi görünmüyordu, darmadağındı ve Felix uyumadan önce etrafı topladığına  yüzde yüz emindi.
Hemen hyunjin'in yanına gitti.

Felix: ya Hyunjin. Neden cevap vermiyorsun o kadar seslendim. Beni ne kadar korkuttun biliyor musun? 

Hyunjin: hıh. Korkma Lixie. Kendimi asacak değilim,yada elime geçen herhangi bir silahla kafama sıkacak da değilim.

Felix: niye içiyorsun ki? Zaten yeterince kötüsün.

Hyunjin: anla artık şunu lix. Acı çekmek bana zevk veriyor. Zevk alıyorum bundan lixie.

Felix: Hyunjin deli misin nesin ya? İnsan hiç canının yanmasından yada kendine zarar gelmesinden zevk alır mı?

Hyunjin: ben alıyorum ama.

Felix: Hyunjin yalvarırım yeter artık,bak bir süredir beni elde etmek istiyordun istediğin oldu işte. Sırada ne var Hyunjin? Şimdi ne istiyorsun?

Hyunjin: ölmek... Ölmek istiyorum Felix. İzin ver bu işkenceye son vereyim. Annem ve Jisung bana yalvarıyor. Onların yanına gitmem gerek.

Felix: onları özlediğin için rüyanda görmüş olamaz mısın?

Hyunjin: olamam.

Felix: of Hyunjin of. Asla beni dinlemeyeceksin değil mi? Kendi ailenin ölüm sebebinin seni dinlememeleri olduğunu söylüyorsun ama sende beni dinlemiyorsun. Senin ölümün de beni dinlemeyişin olacak. Bunu bil.

(Yazar) Felix Hyunjin'i öylece bırakıp odasına çıktı.

(Hyunjin) Annemin sesi asla susmuyordu. Sürekli beni yanına çağırıyordu. Daha ne kadar dayanabilirim onu dahi bilmiyordum, sanırım felix de bana küsmüştü. Şimdi gerçekten yapayalnızdım. Yine.... Hwang Hyunjin yine yalnızdı....
_____________________________

**Ficdeki hyunjin'in psikolojisi kendiminkine o kadar çok benziyor ki hyunjin'i okurken aslında beni de az çok tanıyorsunuz ajsjdjdjffj ❤️ ha ben şizofren yada sadist değilim orası ayrı jaxjajvjsjdjskg

Biraz kısa bir bölüm oldu kusura bakmayın ♥ aslında hiç yazmamayı planlıyordum ama sizi boş bırakmak istemedim. Kısa da olsa umarım beğenirsiniz ❤️

Sizi çok seviyorum 💙

Görüşlerinizi belirtebilirsiniz 👉

Love and Hate ~ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin