(Felix)Dizimde hissettiğim acıyla çığlık attım.
Hyunjin: Eğer bir daha beni sınarsan Felix! Seni işte tam buradan vururum. (Felix'in kalbini göstererek)
Felix: C-canım a-acıyor l-lütfen.
(Felix)Ağlamalarım kesilmiyordu dizimden vurulmuştum. Şu ana kadar bana birçok kez silah çekmiş ve vurmuştu ama bu sefer canım daha çok acıyordu.
Hyunjin: Kendi haline biraz kal ki bana karşı böyle tavırlı olmaman gerektiğini anla!
(Felix)Odadan çıktığı anda bağırışlarım derinleşti.
“Hyunjin lütfen,yalvarırım canım acıyor!”Umurunda değildim, gelmiyordu. Bumuydu sevgi?
Gözlerim Karardı ve sonrası yok.
___________________________(Hyunjin) Odama gidip yatağa oturdum,yaptığım şeyi düşündüm... Lanet olsun,o uyuyor diye ilaçlarımı almamıştım,koşarak çekmeceden ilaçlarımı aldım ve içtim sonra yavaş ölü adımlarla felix'in odasına girdim,her yer kandı ve Felix bayılmıştı. Hemen doktoru aradım.
Doktor gelmişti,fakat benim olana dokunması hoş değildi.Doktor: Efendim
Hyunjin: Geveleme de söyle lanet herif!
Doktor: Diz kapağı hassastır oradan vurulduğu için....
Hyunjin: Geveleme lan!...
Doktor: Artık yürüyemez.
Hyunjin: Güzell.
(Hyunjin)Demek artık benden kaçmak için şansı kalmadı,artık sadece bana ait...
Dışarıdaki korumalardan birini çağırıp adamın işini bitirmelerini söyleyip bebeğimin yanına oturdum ve saçlarını okşadım.
“artık kimse göremeyecek seni gizli hazinem olarak kalacaksın hep”
Diyip dudağına küçük bir öpücük koyup yataktan kalktım.(Felix)Gözlerim yavaş yavaş açılıyordu. Hareketlendiğimde dizimdeki acıdan dolayı odanın içinde büyük bir inleme bırakmıştı.
Hyunjin: Günaydın bebeğim.
(Hyunjin)Elimdeki ilaçlarla bebeğimin yanına gittim.Hyunjin: Hadi ilaçlarını iç
Felix: Noldu bana.
Hyunjin: Hiçbir şey bebeğim sadece artık yürüyemeyeceksin ve benden başka seni kimse göremeyecek,ne güzel dimii.
___________________________
Helloooooo ❣️ oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💜 umarım beğenirsiniz 💕 sizi çok seviyorum 💙Görüşlerinizi belirtebilirsiniz 👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Hate ~ Hyunlix
FanficFelix onun için cehennem olan evden kaçmıştı fakat hesaba katmadığı birşey vardı.... •Smut •Angst ~Aşk nefrete,nefret de aşka dönüşebilir miydi?....